FindHotelUSD 250
Agoda.comUSD 250
EtripUSD 250
ZenHotels.com
Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Overnattet 2 netter i en Hillside Cabin på Hattvika lodge i forbindelse med bryllupsreise til Lofoten. En fantastisk flott plass! Ble tatt godt i mot ved ankomst og fikk god oppvartning gjennom hele oppholdet. Veldig hyggelige og behjelpelige ansatte. Utrolig fine hytter. Bestille en guidet tur med kajakk i løpet av oppholdet. Anbefales sterkt!

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, Anderrd
Anmeldt 3. juli 2021

Vi ble tatt godt imot da vi kom, og den service ble videreført gjennom hele oppholdet. Rommene var rene var topp til tå og det var mulighet for å få det helt mørkt da vi skulle sove Hvis det er en ting vi skal peke fingeren på er det de skulle gjerne hatt rullegardin på det lille vinduet i gangen slik at det blir 100% mørkt Mtp midnattssola for de som er sensitive for det. Alt i alt 10/10 anbefales !

Takk, kenthivarm
Anmeldt 25. juni 2021 via mobile enheter

Vi er tre venninner som har hatt et fantastisk herlig opphold på Ballstad. Fresh og høy standard på rorbuene og vertskap som har gjort alt for en uforglemmelig opplevelse for oss. Gode tips på toppturer og lokale restaurantbesøk.

Turen overgikk all forventning, vi gleder oss til neste gang.

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, Flyer05862241639
Anmeldt 13. juni 2021

En fantastisk opplevelse! Super beliggenhet.
Bodde i Bendiksenbua som er perfekt for et vennepar på tur. Veldig fin innredning, rent og en svært hyggelig host! Her får du garantert hvilepuls. Anbefales på det sterkeste!

Takk, IngerAndrea
Anmeldt 10. juni 2021 via mobile enheter

Utrolig perle av et sted. Vi hadde rorbu /leilighet som var helt fantastisk. Smakfullt innredet med fint kjøkken og bad. Gode og komfortable senger. Vi ble tatt i mot av eier Kristian med god varm humor. Robert fra Praha,meget hyggelig fyr, viste oss rundt og hjalp oss med baggasje når vi sjekket inn. Han fortalte oss også om ting vi måtte se i nærområdet. Mer vennlig og hyggelig mottakelse og opphold skal man lete lenge etter etter.

Romtips: Elbil lading bli tilgjengelig i nærmeste framtid på parkering
Takk, TrondT10