eDreamsUSD 246
FindHotel
ZenHotels.com
Etrip
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Vi har kost oss i fantastiske omgivelser på Hattvika Lodge og Ballstad i over en uke. Vi har bodd i en førsteklasses og veldig praktisk rorbu på anlegget. Ballstad blir en "avstikker" fra hovedvei nettet i Lofoten, dermed fremstår ikke stedet så "over-turistifisert" som en god del andre plasser i Lofoten. En del turister her, ja absolutt, men ikke overfylt og påtrengende, selv midt i høysesongen. Rorbuanlegget fremstår som et anlegg med høy klasse, og beliggenheten midt i Lofoten er en perfekt base for aktiviteter både vestover og østover i Lofoten. PS glem heller ikke alle muligheter rett utenfor døren, dykking, flotte fjellturer, kajakkpadling, fiske, restauranter, m.m.

Romtips: Ikke vent for lenge med å bestille din yndlings-rorbu
Dato for oppholdet: august 2021
Takk, karlj_rgens2016
Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Flotte nye hytter med store vinduer så en får god utsikt. Ekstra pluss for veldig trivelig vertskap, nydelig frokost i sjarmerende lokale. Flotte turterreng i nærheten. Blir bra når restauranten åpner. Vi kommer gjerne igjen og anbefaler dette stedet på det varmeste.

Takk, Hilde M
Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Utrolig fin plass og nydelige omgivelser. Ble ønsket velkommen av eier som virkelig fikk oss til føle oss hjemme. Dette er en plass som jeg virkelig vil anbefale. Her er masse tur muligheter i både toppturer, fiske, rib turer og det er ikke langt vekke fra fine strender

Takk, nora_176
Anmeldt 10. juli 2021

Flott sted med utrolig hyggelige ansatte som alltid møtte oss med et smil og god service. Vi fikk gode tips om lokale turer og god informasjon om lokalmiljøet.

Vi bodde i en av de nybygde «hillside cabins» for to netter, og det var en herlig, moderne oase midt i naturen. Gjennomført og delikat design og interiør.

Vakkert sted, flotte omgivelser og herlig vertskap. Anbefales på det varmeste.

Takk, tiramenna123
Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Overnattet 2 netter i en Hillside Cabin på Hattvika lodge i forbindelse med bryllupsreise til Lofoten. En fantastisk flott plass! Ble tatt godt i mot ved ankomst og fikk god oppvartning gjennom hele oppholdet. Veldig hyggelige og behjelpelige ansatte. Utrolig fine hytter. Bestille en guidet tur med kajakk i løpet av oppholdet. Anbefales sterkt!

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, Anderrd