FindHotelUSD 250
Agoda.comUSD 250
EtripUSD 250
ZenHotels.com
Anmeldt 19. august 2021 via mobile enheter

Skuffende utsikt. Vi booket oss inn her i god tro om at utsikten skulle være slik som det er reklamert for. Desverre var det langt i fra sannheten. I tillegg har de begynt med et byggeprosjekt formann rorbuene slik at det var endel byggestøy.
Ellers var rorbuebe veldig flotte å bo i. God standard og gode senger.
Frokosten var veldig koselig.

1  Takk, TGA123123
Anmeldt 16. august 2021 via mobile enheter

Et fantastisk sted i sjøkanten. Verten tar deg imot på en særdeles hyggelig måte og du føler deg velkommen fra du parkerer bilen. Lader for elbil var en hyggelig overraskelse.
Flotte restauranter i nærheten( gåavstand) og hattvika er straks ferdig med å bygge sin egen restaurant på brygge som jeg tror blir magisk.
Masse å oppleve her. Vi gikk toppturer, leide egen bår og fisket og spille en magisk golfbane ( Lofoten links) som alle golfere burde spille en gang i livet.
Utleie av e-board, kajakk, syklet m.m er det også.

Rett og slett et magisk sted.

Takk, martinfoss
Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk flott sted! Lekre «rorbuer» i funkisstil. Topp kvalitet, rent og pent (og nytt),gode senger, supert bad. God frokost, et vertsskap som gjør det lille ekstra for at man skal ha et 100% vellykket opphold. Vi bodde her 4 netter, angrer ikke på at vi ble såpass lenge.
Anbefaler restaurant Heim som ligger 10 min gange unna.

Takk, Maps64233901389
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Vi har kost oss i fantastiske omgivelser på Hattvika Lodge og Ballstad i over en uke. Vi har bodd i en førsteklasses og veldig praktisk rorbu på anlegget. Ballstad blir en "avstikker" fra hovedvei nettet i Lofoten, dermed fremstår ikke stedet så "over-turistifisert" som en god del andre plasser i Lofoten. En del turister her, ja absolutt, men ikke overfylt og påtrengende, selv midt i høysesongen. Rorbuanlegget fremstår som et anlegg med høy klasse, og beliggenheten midt i Lofoten er en perfekt base for aktiviteter både vestover og østover i Lofoten. PS glem heller ikke alle muligheter rett utenfor døren, dykking, flotte fjellturer, kajakkpadling, fiske, restauranter, m.m.

Romtips: Ikke vent for lenge med å bestille din yndlings-rorbu
Takk, karlj_rgens2016
Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Flotte nye hytter med store vinduer så en får god utsikt. Ekstra pluss for veldig trivelig vertskap, nydelig frokost i sjarmerende lokale. Flotte turterreng i nærheten. Blir bra når restauranten åpner. Vi kommer gjerne igjen og anbefaler dette stedet på det varmeste.

Takk, Hilde M