“Rorbu ved vannet”

Kræmmervika Havn as
Vurdert som nr. 3 av 4 Restauranter i Ballstad
Anmeldt 10. juli 2018 via mobile enheter

Anbefaler dette stede.

Vi leste litt negativt om Kræmmervika havn først, men det skyldes et vandrerhjem med ca samme navn 300m unna.
Vi hadde feilbooket dato og tenkte det ville bli vrient å gjøre noe med dette. Men da vi kom, så ordna de nytt rom med en gang til oss. Utrolig hyggelig betjening og service.
Maten var nydelig, fiskerett på meg og samboeren, gode smaker og friske grønnsaker.

Rorbua vår Bjørnbua var rett ved vannet, fjell på den ene siden og havet på den andre. Topptur og fisketur var bare steinkast unna.
Hitt skal vi tilbake.

Takk, Minel2013

Anmeldt 14. september 2017

Vi var to par som tilfeldigvis fant dette pene stedet . Søndagsbuffe til nokså høy pris hørtes lokkende ut. Stor skuffelse. Mange retter, men mye var lite fristende, bl.a. kalde salater som det boblet i. Da er det noe galt.Overstekt kjøtt. Torsketunger harde som bein.
Tines desserter er OK det men ikke til den prisen.Frister ikke til gjentagelse.

1  Takk, datsun2013
Anmeldt 9. august 2017

Her fikk vi velsmakende middag : deilig torskestykke med appelsinsaus og poteter med flere grønnsaker dandert pent på tallerkenen. Til dessert ble det valgt Creme Brulee - og det var ikke bare det, men med krem, og kule is til. Så gikk derfra god mett.
Hyggelig kelner, varm og koselig atmosfære i restauranten.

Takk, ABertheFo
Svein K J, Eier på Kræmmervika Havn as, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. august 2017

Mange takk for hyggelig tilbakemelding....

Anmeldt 26. juli 2017 via mobile enheter

Pga en feilbooking fikk vi en overnatting på dette stedet. De hadde en koselig restaurant/bar, men den rorbua vi ble tildelt var under en hver kritikk for den prisen vi måtte betale! Anbefales ikke!

Takk, Jorunn R
Anmeldt 23. juli 2017 via mobile enheter

Når vi ikke har noe annet valg for middag på vårt besøk i Balstad, er det veldig skuffende å få servert så dårlig mat. Fiskesuppe uten noe særlig med fisk (i tillegg helt forferdelig smak), ferdigprodusert dessert fra butikken osv.
Vi ble rett og slett skuffet, og fikk sjokk da vi måtte betale 350kr for maten pr pers.

Takk, Stina- K
Svein K J, Kierownik sprzedaży på Kræmmervika Havn as, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. august 2017

Hver dag har vi 150 fornøyde gjester,men selvfølgelig vil alltid være noen misfornøyd som du er.Jeg ønsker mer optimisme for fremtiden.

Reisende som så på Kræmmervika Havn as, så også på

Ballstad, Vestvågøy

Har du vært i Kræmmervika Havn as? Del dine erfaringer!