“Utrolig hjelpsomt og hyggelig”
Anmeldelse av Kræmmervika Havn as

Kræmmervika Havn as
Vurdert som nr. 3 av 6 Restauranter i Ballstad
Anmeldt 7. august 2020 via mobile enheter

Utrolig hjelpsomt og hyggelig personale. Kjempefine omgivelser og en magisk sauna med skikkelig Lofot-utsikt. Anbefales!

Dato for besøk: august 2020
Takk, saratM3923BW

Anmeldt 4. juli 2020

Veldig koselig sted! Kjempehyggelig og hjelpsomt personale. Fantastisk god mat på restauranten og veldig god service! Kan absolutt anbefales.

Takk, 629alicemarial
Anmeldt 8. juni 2020 via mobile enheter

Veldig fornøyd med oppholdet vårt her. Hyggelige folk og utrolig god service. Koselige rorbuer med flott utsikt.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, SiljeMonstad
Anmeldt 18. august 2019

Dette ble en helt ok kveld. Maten var ikke den beste jeg har smakt i Lofoten, men heller ikke ille. Råvarene er det jo ingenting å si på, men utførelsen kunne med hell ha vært bedre. Dette kjentes ikke ut som om alt var laget der og da. Betjeningen var hyggelig og vi gikk fornøyde hjem etter kveldens besøk.

Dato for besøk: august 2019
Takk, jlnssn
Anmeldt 26. juli 2018

Spiste middag i koselige restauranten i nydelige Kremmervika, hvor vi tilfeldigvis endte opp etter en spasertur. Tørrfisk stekt i setersmør med hvitløk var helt utrolig godt. Første gang jeg spiste tørrfisk. Jeg kommer til å ta en tur tilbake fra Oslo til Kremmervika bare for å smake det en gang til!

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, frode70

Reisende som så på Kræmmervika Havn as, så også på

Ballstad, Vestvågøy

Har du vært i Kræmmervika Havn as? Del dine erfaringer!