Priceline
Agoda.comUSD 95
Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Nytt, fint sanitæranlegg med det man trenger. Fin beliggenhet ved fjorden.
Fint utgangspunkt for dagsturer til Havøysund og Nordkapp.
Hyggelig betjening.
Nettsiden kan med fordel oppdateres, vanskelig å finne informasjon på forhånd.

Takk, hilde3540
Anmeldt 5. juni 2021

Vi overnattet her i to netter under Rallye Nordkapp arrangementet. Servicen vi opplevde var helt fantastisk. De var bare to personer på jobb i pinsehelgen, og de hadde mye å ta seg av. De hadde en fantastisk stå på vilje når de fikk mye å gjøre på en gang. Det skulle tas innsjekk og serveres pizza så å si samtidig. Dette taklet de på strak arm. Vi fikk også servert en 3 retters middag som var bestående av fisk til forrett, finnbiff til hovedrett og eple/sjokolade kake til dessert. Frokosten besto av det man forventer en frokost skal bestå av.

Hotellrommene var små, men inneholdt alt man trenger. To enkeltsenger, en stol og et bad med dusj, vask og toalett. Sengene var gode å sove i. Rommene var godt vasket. Det fantes også to oppholdsrom bestående av blant annet sofagrupper.

Selve anlegget består av en suvenir/innsjekk shop, en kro og et hotell/motell. Man kan også ladde elbilen sin her. Stor parkeringsplass og bussholdeplass. Turistsenteret ligger ca 2 timer fra Nordkapp.

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, juliejD9830BA
Anmeldt 4. juni 2020 via mobile enheter

Vi fikk siste hytta som var ledig, skulle kun sove og spise frokost, etter en fin tur oppe på Nordkapp.
Det var en bitte liten hytte som i og for seg ikke var et problem. En entre, stue/soveplass med en koke muligheter, og toalett. Det var skittent på "kjøkkenbenken" og i kjøleskapet. Soveplass var en familiekøyeseng: hvor plankene egentlig var knekt til overkøyen, men var fikset med gaffeteip. Sovesofaen var knekt og umulig å trekke ut til en seng. Det var mye støv, matrester og igjenglemte klær under seng og sofa.
Toaletter hadde en merkelig lukt. Vet ikke om det var råte, mugg eller dårlig rørsystem. Helt forferdelig lukt.

Altfor liten til å bli kalt for familiehytte!
Leieprisen var høy i forhold til det man fikk.

Pluss poeng for WiFi, og service, hyggelige personell.

Kommer ikke tilbake, med mindre de oppgraderer en del.
Sorry, men anbefaler ikke dette stedet.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, marit110810
Anmeldt 5. juli 2018 via mobile enheter

Greit sted å overnatte etter besøk på Nordkapp. Her finnes hotell, hytter, motell, kro og butikk/resepsjon. Betjeningen var hyggelig både i butikken og kroa. Maten på kroa var god. Vi fikk det siste rommet på motellet, vet ikke om dette var verre enn de andre, måtte igjennom felles stue og kjøkken for å komme til rommet. Det luktet ikke godt i bygget, en blanding av gammelt og mat. Ble vekt 06.15 av folk som laget seg mat på kjøkkenet.
Det er mye turister som stopper på stedet, mye underholdning i dette. Stort pluss for jentene som jobbet på kroa, disse økte helhetsinntrykket.
Ikke et sted man tilbringer mer enn en natt.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, mla117
Anmeldt 21. juni 2017 via mobile enheter

På sykkeltur fra Nordkapp til Brønnøysund. Litt slitt rom men rent og helt og veldig stille og godt å sove - "value for money?". Kjempegod finnbiff til middag på kroa vegg i vegg, OK frokost dagen etter. Flott beliggenhet hvor jeg kunne nyte midnattssola.

Dato for oppholdet: juni 2017
Takk, mortenb408