Joachim G
Oslo, Norge
Anmeldelse av Skabu Fjellhotel
5,0 av 5 boblerAnmeldt 2. aug. 2020via mobile enheter
Dato for oppholdet: august 2020
Наш милый домик и машина-друг на неделю)))
3.8 km fra Skabu Fjellhotel
40.3 km fra Skabu Fjellhotel
23.2 km fra Skabu Fjellhotel
Se flere hoteller i Skabu
Anmeldt 21. juli 2020

To fantastiske dager på Skåbu fjellhotell! Den beste maten jeg har smakt noen gang! Her kan du trygt velge kokkens treretters og få din beste matopplevelse! Fine turer i kort avstand fra hotellet er prikken over i-en:)

Takk, 842hege
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

En topp opplevelse i Skåbu, må oppleves! Meget hyggelig vertskap, flott rom og god atmosfære. Middagen var en spesielt bra opplevelse med gode vinanbefalinger som passet til maten.
Frokosten var veldig bra, med lokale innslag som sik, ost og spekepølse.

Vi kommer tilbake:-)

2  Takk, Henning1967
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Et meget hyggelig sted med svært imøtekommende vertskap!

Vi overnattet en natt og spiste en fantastisk 3 retters middag som var aldeles nydelig. Fantastisk flott at det er noen som står på og utvikler slike unike opplevelser i utkantNorge og med bruk av lokal og kortreist mat. Anbefales!

Takk for oss! Hit kommer vi gjerne tilbake.

Takk, hansbrox
Anmeldt 27. juni 2020 via mobile enheter

Vakkert hotell, nydelig utsikt, veldig hyggelig vertskap, gourmet-mat med utsøkt vinmeny. Bildet er av en meget god Calvados man kan få som avslutning på måltidet. Skåbu fjellhotell anbefales på det varmeste.

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, Dag Olav S
Anmeldt 24. februar 2019 via mobile enheter

Eg var so heldig å vinne ein premie, som gjor at vi fant denne fantastiske plassen av ei perle. Eg og sambuaren hadde ei flott helg med god mat og drikke, og testa ut kjekke skiløyper for dei som likar langrenn. Vi var også med på arrangert aking, og slappa av i hotellet si koslige peisstove.

Fyrsteklasses middag - det er ikkje ofte vi ete so bra. 4 rettar der alt er flott dandert og presentert, men mykje gode smakar. Frukosten er hotellvertane veldig fleksible med, so om du vil sove til kl.11 og ta ein sein frukost får du det.

Vi reiser herifrå med ei lyst om å kome tilbake. Hotellet har ei heilt eiga atmosfære som gjer at du føler deg veldig heime og velkomen. Vertskapet er heilt fantastisk hyggelige, og vi fekk til og med ein klem då vi for - dette opplever ein sjeldan på andre hotell.

Kan absolutt anbefalast om du likar å gå på ski på vinteret, tur i terrenget på sommaren eller berre har behov for å slappe av med ei god bok foran peisen eller i solveggen. Vi kjem tilbake!

Dato for oppholdet: februar 2019
3  Takk, Agathe1985