Anmeldt 1. juli 2021 via mobile enheter

Vi har bodd 10 dager på dette helt unike fjellhotellet, som ligger I nordeuropas høyestliggende bygd, ved inngangen til mektige Jotunheimen. Vi har nydt godt av vertskapets og de ansattes fantastiske service og imøtekommenhet.
I tillegg til fantastiske rom, og arealer, må vi også nevne den fantastiske maten som chef Lukasz og hans stab serverer. Alt kortreist og bygget på lokale tradisjoner. Råvarene blir av lokale folk som driver med dyr og jakt og fiske.
Vi har bl.a også fått oppleve saueslepp, det tradisjonelle hestesleppet ved Prinsehytta i Sikkilsdalen og hingsteslepp på Storhørlisetet.
Og alt lagt til rette av de driftige hotell-driverne Jannicke Haug Doksæter og Henrik Sverdrup Beston.
Med flott vær i tillegg, har vi hatt tidenes fjellferie.
Vi anbefaler Skåbu Fjellhotell på det sterkeste

Romtips: Parkering Bensinstasjon over veien Handicapinngang Flotte uteterrasser med utsikt over dal og fjell
Takk, Jan G
Anmeldt 5. mars 2021 via mobile enheter

Besøkte hotellet i anledning en familiebursdag hvor vi spiste i restauranten. Lokale råvarer satt sammen i skjønn forening både smaksmessig og en fryd for øyet. Veldig hyggelig betjening og god service. En perle i Skåbu.

Dato for oppholdet: mars 2021
1  Takk, EspenQvist
Anmeldt 11. oktober 2020 via mobile enheter

Jannicke og Henrik er Norges søteste fjellhotell-drivere som gjør det lille ekstra for å gi alle sine gjester et fantastisk opphold. Lyx og fjellkos på en og samme helg ✨ Rom, mat og atmosfære er 10/10

Dato for oppholdet: oktober 2020
1  Takk, carlaD8835JY
Anmeldt 28. september 2020 via mobile enheter

Dette lille fjellhotellet midt i Skåbu «sentrum» var helt perfekt for oss til en forlenget helg på fjellet. Pent innredede rom med deilige senger og nye bad, var det vi trengte for gode netter etter lange dager på tur. Frokosten var nydelig, med deilige lokale skinker, ost, gravet sik og fantastisk nybakt brød. Til middag var restaurantens 3-retter et sikkert valg, med flott komponert meny og godt tilpasset vin. Alt dette kombinert med et veldig hyggelig vertskap og god service, har dette vært et deilig opphold vi virkelig kan anbefale videre!

Dato for oppholdet: september 2020
1  Takk, Lihag
Anmeldt 24. september 2020 via mobile enheter

Når man leverer helt på topp er det vanskelig å ta stilling til en opplevelse. Maten, atmosfæren og hele opplegget blir veldig personlig og det er vanskelig å finne ord for å beskrive det. Anbefales på det varmeste.

Dato for oppholdet: september 2020
1  Takk, jonasbegood