Anmeldt 21. juli 2021

Her får du det beste Norge har å by på. Utrolig hyggelig eiere og betjening. Gormetmiddag to die for! Gode senger i behagelige rom. Vi fikk hjelp til planlegging av aktiviteter på forhånd. Anbefales!!?

Takk, 622mariellent
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Familie middag med to voksne barn , svigersønn og tro barnebarn i en helt nydelig atmosfære i vakre Skåbu.
Alle retter basert på lokale råvarer tilberedt fra grunnen på hotellets kjøkken. Fire retters for oss voksne med utsøkte viner til. Nydelig juice til den som ville ha alkoholfritt. Både mat og drikke var på et usedvanlig høyt nivå. Virkelig en matopplevelse!
Til og med elgburgeren til barna var på et høyt nivå. Ble nesten konkurranse om å få spise det barna ikke klarte.
Pris helt akseptabel for matopplevelse på dette nivået.
Tusen takk for en så herlig matopplevelse i nærmiljøet

Takk, Dag Helge L
Anmeldt 1. juli 2021 via mobile enheter

Vi har bodd 10 dager på dette helt unike fjellhotellet, som ligger I nordeuropas høyestliggende bygd, ved inngangen til mektige Jotunheimen. Vi har nydt godt av vertskapets og de ansattes fantastiske service og imøtekommenhet.
I tillegg til fantastiske rom, og arealer, må vi også nevne den fantastiske maten som chef Lukasz og hans stab serverer. Alt kortreist og bygget på lokale tradisjoner. Råvarene blir av lokale folk som driver med dyr og jakt og fiske.
Vi har bl.a også fått oppleve saueslepp, det tradisjonelle hestesleppet ved Prinsehytta i Sikkilsdalen og hingsteslepp på Storhørlisetet.
Og alt lagt til rette av de driftige hotell-driverne Jannicke Haug Doksæter og Henrik Sverdrup Beston.
Med flott vær i tillegg, har vi hatt tidenes fjellferie.
Vi anbefaler Skåbu Fjellhotell på det sterkeste

Romtips: Parkering Bensinstasjon over veien Handicapinngang Flotte uteterrasser med utsikt over dal og fjell
Takk, Jan G
Anmeldt 5. mars 2021 via mobile enheter

Besøkte hotellet i anledning en familiebursdag hvor vi spiste i restauranten. Lokale råvarer satt sammen i skjønn forening både smaksmessig og en fryd for øyet. Veldig hyggelig betjening og god service. En perle i Skåbu.

Dato for oppholdet: mars 2021
1  Takk, EspenQvist
Anmeldt 11. oktober 2020 via mobile enheter

Jannicke og Henrik er Norges søteste fjellhotell-drivere som gjør det lille ekstra for å gi alle sine gjester et fantastisk opphold. Lyx og fjellkos på en og samme helg ✨ Rom, mat og atmosfære er 10/10

Dato for oppholdet: oktober 2020
1  Takk, carlaD8835JY