“Dyrt og ikke helt etter vår smak”
Anmeldelse av Giacomo Punta Prima

Giacomo Punta Prima
Vurdert som nr. 1 av 17 Restauranter i Punta Prima
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Idag besøkte vi denne restauranten for tredje gang g for å gi den ennu en sjanse, da den tydeligvis er veldig populær. Dagens Osso bucco var kjempegod. Derimot var min manns pepperbiff gjennomstekt ennå han bestilte medium. Følelsen av å være på en fabrikk har dessverre ikke endret seg fra første gang. Rødvinsglassene er ikke særlig elegante og veier deretter, ville ikke brukt dem på terrassen hjemme. Service og omtanke for gjestene går jeg ut fra vil være etter hvem som serverer . Vi hadde den samme to ganger og føler oss lite ivaretatt . Måtte også vente på å få betale , så dessverre opplevelsen har ikke gitt oss mersmak.

Takk, bs1951

Anmeldt 5. november 2019 via mobile enheter

Hyggelig restaurant, tydeligvis meget populær da det var ganske fullt enda det er i slutten av oktober. Vi gikk for pizza merket «hot» og det var den virkelig, noe vi liker godt. Rask servering, rakk nesten ikke å teste vinen før pizzaen var på bordet.

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, bs1951
Anmeldt 26. oktober 2019 via mobile enheter

Me hadde to forretter og 2 hovudrettar. Forrettene var store so det kan lønne seg å dele. Me bestilte mozzarella med tomat og antipasta Italiano. Meget god middagen medan det var mykje salat på antipasta. Eg såg føre meg ulike spekeskinker og ost men det var mykje isberg salat med litt skinke på. Skinka var god. Til hovedrett hadde min mann manzo de spinachi. Han elska den. Møre biffstrimler i ein spinat og sennepsaus. Meget god. Eg hadde penne carbonara som var heilt ok. Service er heilt super og me kjem gjerne att.

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, tonje T
Anmeldt 4. september 2019

Absolutt værdt å ta en tur hit! Nydeli mat å en veldig trivelig å behjelpelig besetning! Bestilte biff og dessert, nydeli! Alle store og små koste seg!

Dato for besøk: september 2019
Takk, Dubston
Anmeldt 25. juli 2019 via mobile enheter

Absolutt alt var bra! Service mat og drikke var utmerket. Anbefales på det sterkeste.
Det var ganske fullt når vi kom, men etter 5 min var ett bord klart. Bestilte sangria som var nydelig, og matem kom overraskende kjapt selv om det var full resturant. Kommer garantert tilbake.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, runar42

Reisende som så på Giacomo Punta Prima, så også på

Playa Flamenca, Orihuela
Playa Flamenca, Orihuela

Har du vært i Giacomo Punta Prima? Del dine erfaringer!