“Makeløs sjømat i Bairro Alto”
Anmeldelse av Mercearia do Seculo

Mercearia do Seculo
Vurdert som nr. 8 av 7 083 Restauranter i Lisbon District
Kjøkken: Portugisisk
Anmeldt 9 juli 2017 via mobile enheter

Nr 1 i Lisboa på Tripadvisor da vi var der - fortjent. Liten restaurant, med meget hyggelig betjening. Avslappet atmosfære, selv om det var fullt hele tiden og kø utenfor. Maten var i særklasse, kanskje den beste sjømaten vi fikk i løpet av en uke i Lisboa. Utrolig mye for pengene, vi betalte mer enn dobbelt så mye på andre restauranter uten å få noe like bra

Takk, Tor T

1  Takk, JoelHLondon
Anmeldt 3 desember 2017

Takk, Julie W

Reisende som så på Mercearia do Seculo, så også på

Har du vært i Mercearia do Seculo? Del dine erfaringer!