Gratis avbestilling frem til 09.02.23
Country Inn
Expedia.comUSD 109
Anmeldt 19. desember 2022

Dato for oppholdet: desember 2022
L Sitton, General Manager på Country Inn & Suites by Radisson, Salina, KS, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. desember 2022

Anmeldt 18. desember 2022

Dato for oppholdet: desember 2022

Anmeldt 2. november 2022

Dato for oppholdet: oktober 2022
L Sitton, General Manager på Country Inn & Suites by Radisson, Salina, KS, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. november 2022

Anmeldt 31. oktober 2022

Dato for oppholdet: oktober 2022
L Sitton, General Manager på Country Inn & Suites by Radisson, Salina, KS, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. november 2022

Anmeldt 25. oktober 2022

Dato for oppholdet: oktober 2022
L Sitton, General Manager på Country Inn & Suites by Radisson, Salina, KS, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. oktober 2022