Gratis avbestilling frem til 05.02.23
Priceline
ZenHotels.comUSD 122
Anmeldt 1. desember 2022

Dato for oppholdet: desember 2022
Jerre Leahy, Other på Holiday Inn Salina, an IHG Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. desember 2022

Anmeldt 16. oktober 2022

Dato for oppholdet: oktober 2022
Jerre Leahy, Other på Holiday Inn Salina, an IHG Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. oktober 2022

Anmeldt 28. august 2022 via mobile enheter

Dato for oppholdet: august 2022
Jerre Leahy, Other på Holiday Inn Salina, an IHG Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. september 2022

Anmeldt 1. juni 2022

Dato for oppholdet: mai 2022
Jerre Leahy, Other på Holiday Inn Salina, an IHG Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. juni 2022

Anmeldt 3. mars 2022

Dato for oppholdet: februar 2022
Jerre Leahy, Other på Holiday Inn Salina, an IHG Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. mars 2022