“Verdens beste sushi”

Sushi Namnam
Få mat levert
Vurdert som nr. 1 av 1 Restauranter i Godvik
Kjøkken: Sushi
Beskrivelse: Sushi NamNam har fokus på kvalitet, der kombinasjonen av førsteklasses råvarer, erfarne kokker, tilberedning og service skaper en unik smaksopplevelse fra det japanske kjøkken.
Anmeldt 3. august 2020

Fantastisk, alt smaker nydelig utsøkt. Eneste er at jeg savner å kunne bestille en pokebowl, tenk hvor god den hadde blitt på namnam... prisene er også dessverre gått opp...

2  Takk, Gjest736

Anmeldt 31. januar 2020

Bestiller som oftest sushi herfra, både fordi jeg bor i nærheten, men også fordi sushien er veldig god. Det er hakket før jeg ville gitt dem en 5-er. Det siste som mangler er enda mer smak i hver type sushi og kanskje litt raskere tillaging. Men, da hadde kanskje prisen blitt høyere. Sist jeg bestilte via appen (som forresten er genial), tok det 1 time før maten var klar. Så lenge man vet det tar tid kan man planlegge, så man ikke blir for sulten :-) Det er veldig rolig stemning i det pittelille lokalet. Nesten så jeg skulle ønske kokkene snakket litt mer sammen, men de konsentrerer seg kanskje om å lage maten. Uansett er det ikke servicen som for meg er viktigst ved takeaway, men at maten smaker, og det gjør den her! Det er også stor pluss at man kan parkere rett utenfor.

Dato for besøk: desember 2019
Takk, wqdlife
Anmeldt 24. februar 2019 via mobile enheter

Min kone bestilte og betalte 8 retter i appen. Jeg hentet dem og når jeg kom hjem oppdaget vi at vi kun hadde fått 6 av rettene. Jeg ringte tilbake til restauren og fortalte dette. Da ville de at jeg skulle ta med meg all maten tilbake slik at de kunne se. Noe motvillig gjorde jeg dette. I restauranten gikk de med på at noe manglet, uten å si stort mer sa de at de skulle ordne det. Etter noen minutter kom de tilbake med en av de manglende rettene.... Jeg måtte så forklare en gang til at det manglet 2 retter, da laget de klar den siste retten også.
Alt dette, uten noen som helst slags kompensasjon eller unnskyldning, kun en kommentar om "alt er i orden nå?"... Nærmere en time forsinket middag, hvor attpåtil flere av de varme rettene var blitt kalde og barna ble grinete, og jeg måtte kjøre en ekstra runde tur retur fra Sotra, ble resultatet.... Trist, for maten er i utgangspunktet god.

Dato for besøk: februar 2019
Takk, Kjetil R
Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Anbefaler take away sushi herfra. Vi kjøper ofte sushi fra denne restauranten og de leverer alltid god mat. Hyggelig betjening er det også

Takk, brittbb2016
Anmeldt 26. september 2018 via mobile enheter

Fantastisk god sushi!
Ekstra flott at de nå også har åpnet på Danmarksplass i Bergen.
Veldig vennlig og god service da bestillingen kom til Drotningsvik i stedet for Danmarksplass.
De satte igang med tilberedningen med en gang da de såg dette var feil.
Har bestilt sushi mange ganger og like fornøyd hver gang!

Takk, 390helenen

Har du vært i Sushi Namnam? Del dine erfaringer!