Anmeldt 31. august 2019 via mobile enheter

Veldig fornøyd med oppholdet. Været kan vi ikke gjøre noe med. Gutta fikk bra ned ørret og vi damer gikk i fjellet. Ikke dårlig vær bare dårlig klær Den 3retters menyen overrasket oss positivt. Trivelig vertskap. Vi kommer igjen!

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, 822vigdisn
Anmeldt 24. mars 2019 via mobile enheter

Slarverennshelgen 21.-24. mars var vi en damegjeng på 5 som storkoste oss her på Guriset høyfjellshotell. Hyggelig og serviceinnstilt vertskap, deilig mat til alle måltider og vakre omgivelser inne og ute. Vi kommer garantert tilbake neste år.

Dato for oppholdet: mars 2019
Takk, ainaloviseh
Anmeldt 19. mars 2019 via mobile enheter

Vi er her for førtifjerde gang og trives utrolig godt. Alltid nydelig mat og særdeles hyggelig vertskap. Vi er alltid heldige med været og snø er det alltid. Meget godt faglig innhold er vi borskjemte med

Dato for oppholdet: mars 2019
1  Takk, Tore Martin H
Anmeldt 17. september 2018 via mobile enheter

Vi er en gruppe på 12 personer som skulle kose oss på fjellet fra mandag til fredag.
Vi visste om at rommene hadde en hems, og vi hadde spurt på forhånd om de kunne re opp senger nede til oss, da trappen opp er bratt og skummel å gå i om natten.
På rommet til meg og min mann, var det blitt redd opp to gamle sovesofaer. Og den som min mann skulle sove på hang nesten ikke sammen...kun i 1 skrue. Vi kontaktet personalet....og fikk beskjed om at det skulle de ordne. Mannen min hadde kjørt 30 mil og hadde litt lyst å legge seg litt før det var mat....men det gikk ikke. Sengen ble reparert v/20.00 tiden.
Jeg trengte en pute til, så mannen min gikk opp på hemsen for å se om det var noen i sengen der oppe...mellom madrassene stakk det opp noe....som viste seg å være en syting dame truse....æsj
Rommene er Møkkete, utdaterte og stygge. Personalet er lite imøtekomme og til dels sier og spydige. Den store stuen nede hvor de fleste sammler seg etter middag er kald, og det regnet inn.
Vi kommer aldri til å sette våre bein der oppe igjen...fysj for et sted

Dato for oppholdet: september 2018
1  Takk, lindatutta
Anmeldt 17. september 2018 via mobile enheter

Det var møkkete vegg til vegg teppe med steiner,og det lå sukkertøy under senga. Frista ikke og gå barbeint noe sted på rommet. På veggen på badet var det møkkete render nedover i dusjen. Ble lovet at de skulle re opp senger nede, men ble aldri gjort. Det måtte vi gjøre selv. Det er en bratt trapp opp til sovehemsen som er forferdelig og gå i. Han som er medeier der er kjempe sur, og svarer spydig hvis man klager på noe. Han sto også og tok til seg mat når vi skulle spise, noe han kunne gjort på kjøkkenet eller etter gjestene hadde spist. Første man møter ved inngangen er røykerom som stinker ut i gangen. Og iskald stue man egentlig skulle sitte og kose seg i på kvelden. Skal aldri tilbake dit igjen. I naborommet fant de en skitten underbukse som stakk opp mellom madrassene.

Dato for oppholdet: september 2018
1  Takk, regmj