eDreams
Gratis avbestilling frem til 05.11.21
Travelocity
Orbitz.com
Anmeldt 18. juli 2020

På vår bilreise kom vi over svært så hyggelige, moderne, topp service og enkel parkering rett utenfor, Husnes Sentrum Hotell. Nesten nytt hotell midt i sentrum. Meget rent og pent, topp betjening og informasjon. Pent tomannsrom med terrasse og gode senger og flott bad, + TV! Usedvanlig greit hotell, som vi definitivt vil komme tilbake til! Anbefales! d:o)

Romtips: 2 etasje med terrasse og utsikt til bilen.
3  Takk, jans0der
Anmeldt 12. september 2021