TripadvisorUSD 160
Orbitz.com
Travelocity
Priceline
Anmeldt 7. september 2020 via mobile enheter

Fine, store rom med balkong . Rent. Pluss for mellomstort kjøleskap og vannkoker. Flott kunst på vegg på rommet og i gangen. Vi synes nok at badet var litt mørkt og trist med en alt for liten vask. Anbefaler å spise middag hos gryhelges på campingen. Vi hadde et fint opphold og trivdes også på flotte Husnes storsenter med smilende og hjelpsom personal.

Dato for oppholdet: september 2020
1  Takk, elleng481
Anmeldt 18. juli 2020

På vår bilreise kom vi over svært så hyggelige, moderne, topp service og enkel parkering rett utenfor, Husnes Sentrum Hotell. Nesten nytt hotell midt i sentrum. Meget rent og pent, topp betjening og informasjon. Pent tomannsrom med terrasse og gode senger og flott bad, + TV! Usedvanlig greit hotell, som vi definitivt vil komme tilbake til! Anbefales! d:o)

Romtips: 2 etasje med terrasse og utsikt til bilen.
3  Takk, jans0der
Anmeldt 12. september 2021