Besparingsvarsel! 13 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 13 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 114 per natt.

Marina Motel(Chalmette)(Mye for pengene!)
  • Gratis parkering
Federal City Inn & Suites(New Orleans)(Mye for pengene!)
Priceline
Besparingsvarsel! 15 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 15 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 112 per natt.

Besparingsvarsel! 13 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 13 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 88 per natt.

Homewood
Besparingsvarsel! 10 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 10 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 138 per natt.

Besparingsvarsel! 20 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 20 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 128 per natt.

HolidayInn.com
Besparingsvarsel! 25 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 25 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 118 per natt.

The Frenchmen Hotel(New Orleans)(Mye for pengene!)
  • Frokost inkludert
Super 8 by Wyndham New Orleans(New Orleans)(Mye for pengene!)
Anmeldt 7. juli 2018 via mobile enheter

Opphold: juli 2018, reiste alene
Holiday Inn E, Manager på Holiday Inn Express & Suites - Chalmette - New Orleans S, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. juli 2018

Anmeldt 16. mai 2018

• Opphold: april 2018, reiste med familie
Anmeldt 11. mai 2018

• Opphold: mai 2018, reiste med familie
Holiday Inn E, Assistant General Manager på Holiday Inn Express & Suites - Chalmette - New Orleans S, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. mai 2018

Anmeldt 16. april 2018

• Opphold: april 2018, reiste med familie
IHGService, Guest Relations Manager på Holiday Inn Express & Suites - Chalmette - New Orleans S, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. mai 2018

Anmeldt 10. april 2018

Romtips: Ask for over the street view
  • Opphold: april 2018, reiste som et par