“Greit nok..”
Anmeldelse av The Cajun Table

The Cajun Table
Vurdert som nr. 65 av 562 Restauranter i Lafayette
Anmeldt 9. august 2020 via mobile enheter

Vi hadde fått anbefalt dette spisestedet av noen venner, og hadde høye forventninger. Vi visste at de hadde gumbo på menyen, så vi gledet oss til å prøve den. Men de var utsolgt for både gumbo og mye annet, så det ble bacon cheeseburger istedet. Litt skuffet var vi, men burgerne var ok.
Litt treg service, men vi ble nå mette.

Dato for besøk: oktober 2019

Dato for besøk: februar 2020

Reisende som så på The Cajun Table, så også på

Youngsville, Lafayette Parish
Lafayette, Lafayette Parish

Har du vært i The Cajun Table? Del dine erfaringer!