Designer Berlin Outlet Mall (Shopping Tour) med offentlig transport med Local Guide
0 anmeldelser

Bestill på forhånd
fra
USD 137,83
per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Designer Outlet Berlin på
Anmeldt 29. mars 2018 via mobile enheter

Det var veldig greit å komme fra Berlin sentrum til Berlin Design Outlet. Vi tok regiontoget RE4 ( retning Rathenow) fra Hauptbahnhof, og gikk av på Elstal stasjon. (Den går 1 gang pr. time.) Veldig behagelig togtur. Så tok vi buss 662, den går fra Elstal stasjon til Outleten. Bussen går en gang i timen, tilpasset avgangene på toget. Derfor slipper man venting. Outleten var dessverre litt skuffende, da vi syntes at prisene var for høye i forhold til butikkprisene. Vi likte utformingen. Veldig koselig og pent, og det var flere steder å spise.

Dato for opplevelse: mars 2018
Takk, Gutis
Anmeldt 6. oktober 2017 via mobile enheter

Ca en times busstur fra Zoologischer Garten, A05. Går direkte til hovedinngang. Koster ca 120,- pr pers. T/r. Mange merkebutikker. Koselig område med handlegater og spisesteder. Ymse utvalg og priser. Hadde nok ikke reist dit igjen. Nike og Adidas er rimeligere enn i Berlin sentrum, men er usikker på om det er verdt turen allikevel.

Dato for opplevelse: oktober 2017
Takk, 870Linda
Anmeldt 11. juli 2016 via mobile enheter

Herlig utvalg av merkeklær til en redusert pris.
Deilig at det var utendørs gå gate mellom butikkene.
God mat, bra service :)

Dato for opplevelse: juli 2016
Takk, robertsE6581UP
Anmeldt 5. april 2015

Outleten er oversiktlig og fin, ypperlig til en dag med gode kupp. Mange kjente merker og gode priser i forhold til butikkene i sentrum. Prøv skoene i butikken Skechers - utrolige gode og rimelige her. Outleten er lett tilgjengelig med bil, men du kan også ta toget. Shuttelbuss fra stasjonen til outleten.

Dato for opplevelse: april 2015
Takk, BeritN_13
Anmeldt 22. november 2014

Jeg var en langhelg i Berlin med min kjære i mai 2013. Ettersom vi var innstilt på shopping, så hadde dette outlet senteret fanget vår interesse etter litt research på Google i forkant av oppholdet. Vi kjente ikke til konseptet fra før og ble svært gledelig overrasket. Hele området er rent og pent. Varene er tiltalende presentert i respektive brandstores, hvor hyggelig og serviceinnstilt personale gjør sitt ytterste for deg som kunde. Flere gode alternativer for å ta seg en pause med litt å spise. Det eneste negative vi opplevde her var at vi hadde ankommet med kollektivtransport, og det ble alvorlig mye å bære på! :-) Vi tilbragte en hel dag her og da rakk vi for vår del akkurat å komme oss gjennom alle de butikkene vi ønsket. Dette ble utvilsomt betydelig billigere enn tilsvarende shopping i Ku'damm inne i selve Berlin! Man skal være obs på at dette senteret ligger et stykke utenfor Berlin, så det ideelle er å kunne ta seg hit med egen bil - både med hensyn til avstanden, men ikke minst av hensyn til alle posene...
God shopping!

Dato for opplevelse: desember 2013
1  Takk, 284jarlej
Sonja R, Manager på Designer Outlet Berlin, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. desember 2014

Dear Jarle J,

thank you for your review on tripadvisor.
We are happy that you enjoyed your stay at Designer Outlet Berlin.
Concerning the accessability of our center we have improved our service and offer now every Friday and Saturday a shuttle bus going from berlin city centre directly to Designer Outlet Berlin (for a low price).

We hope to see you again soon in our centre,
the team of Designer Outlet Berlin