Denne stavkirken bør ses

Stavkirken er fantastisk godt bevart, og bør oppleves av alle historieinteresserte. Du betaler... les mer

Anmeldt 4 dager siden
HegeAngelica
Mysen, Norge
Den fineste stavkirken jeg har sett!

Anmeldt 2. juni 2021
Ingeborg56
Oslo, Norge

Anmeldt 3. juni 2021

Dette er et senter som har en veldig fin utstilling med informasjon om kirken, og så går man til stavkirken hvor vi hadde en svært dyktig og hyggelig guide som gav oss en veldig grundig orientering om alle slags detajer om kirken, - veldig interessant. Dersom man skal besøke en stavkirke i Norge, så bør man dra til denne - både fordi den er så flott å se på og fordi her får man all informasjonen man kan ha behov for å vite. Utstillingen på senteret har skriftlig informasjon både på norsk, engelsk og tysk.

Dato for opplevelse: juni 2021
1  Takk, Ingeborg56
Anmeldt 26. oktober 2020

Denne kirken er virkelig verdt et besøk, særlig om du er historisk interessert. Det er virkelig et historisk sus over denne kirken som er verdensberømt.

Dato for opplevelse: august 2020
2  Takk, trondo685
Anmeldt 25. august 2020 via mobile enheter

Kirken ligger en liten avstikker fra hovedveien, og det er et flott info-senter i tilknytning til kirken. Guide er tilgjengelig.

Dato for opplevelse: august 2020
2  Takk, Kjeros
Anmeldt 18. august 2020 via mobile enheter

En norges vakreste stavkirkerverdt og ta turenlang kø på sommeren visst du vil inn å se. Anbefales

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, nieida83
Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Godt bevart stavkirke, med korte og fine guidede turer. Anbefaller å ta turen via kongeveien og sverrestien.

Dato for opplevelse: juli 2020
2  Takk, Nils Erik J