Anmeldt 11. juli 2020

Flott sted og fint utgangspunkt for turer på Kongevegen. Rent og pent på hyttene. Vennlig og serviceinnstilt personale. Fikk levert varer som var forhåndbestilt på døren. Et veldig trivelig opphold. Tipp topp

Takk, 433lisea
Anmeldt 1. august 2019

Ideelt utgangspunkt for vandringer langs kongeveien. Nyoppussede leiligheter, servicevillig og hyggelig vertskap som villig delte av informasjon og historier. Lader til EL-bil er et pluss! Moderne oppussede leiligheter med et godt utstyrt kjøkken. Køyesenger som kan være litt bratte etter en lang dags vandring.
Buss som stopper rett i nærheten for vandringer tilbake til Maristuen.
Det kan hende verten også fortelle om den hemmelige badekulpen ;-)
Maristuen ligger sentralt både sommer og vinter for supre dager utendørs og gode fasiliteter innendørs. Value for money!

Romtips: Vi bodde i første etasje, når det var gjester over oss var det en del lyder.
Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, lrudlang
Anmeldt 31. juli 2019

Etter to dager på Kongeveg vandring kom vi til Maristuen, vi overnattet på en veldig koselig hytte inkludert frokost. Siden det ikke er matservering på stedet ble det vanskelig å bære med seg middag ( hadde ikke bil)
men det var ikke noe problem,den hyggelige eieren av stedet hadde til og med handlet inn mat til oss,- alt hva vi trengte:-)
Det stod klart i kjøleskapet! Mottagelsen var også veldig hyggelig av både eier og hans mor som var i resepsjonen.
Dette stedet kommer vi garantert tilbake til ved neste vandringstur!

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, Hildegunn I
Anmeldt 2. oktober 2018

Etter å ha tilbrakt helgen i Auland så skulle vi reise hjem via Filefjell og da var Maristuen et naturlig sted å overnatte.
Vi leide en av de mindre koselige hyttene med flott utsikt over dalen og fjellet.
De hadde alt vi ønsket, TV, bad, kjøkken og en koselig liten stue.
Vi kommer helt sikkert tilbake til dette flotte og rolige stedet.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, 119steinarr
Anmeldt 30. juni 2018 via mobile enheter

«Ramlet inn» på tunet deres i jakt på vårt egentlige overnattingssted( som hadde stengt uten forvarsel)
Veldig godt tatt imot og verten selv snudde på løsninger og fant oss et trivelig og fint alternativ.
.... reddet oss da fra å stå «midt oppå fjellet» uten overnatting, samt at vi beholdt vår fine nærhet til naturopplevelsen vi hadde satt oss mål for.

Et sjarmerende sted med mye historie!
Mulighet til camping/ hytter etter flere ulike behov. Rolig og fint. God tilgjengelighet til blandt annet filefjellets mange turalternativer.

Takk Maristuen fjellferie
for god motakelse og et fint opphold.
Anbefales!!

Elin &Jonas