“Helt ok”

Vurdert som nr. 1 av 2 Restauranter i Borgund
Beskrivelse: Gatekjøkken ved Borgund Hyttesenter
Beskrivelse: Gatekjøkken ved Borgund Hyttesenter
Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Hyggelig hytte med bad. Det var rent og greit og hyggelig betjening som tok oss i mot. Minus en for at det ikke var mulig å få kjøpt en kaffe eller noe til frokost. Men det var jo kjøkken og vi kunne ha kjøpt inn noe selv. Greit gatekjøkken så vi fikk oss en ok burger til middag.

1  Takk, 580karib

Anmeldt 26. juli 2021

Nettstedet deres sier nyrenovert, det gjelder i så fall ikke toalettene og kun 2 toalett og 1 dusj. Om du søker et stille sted ville jeg styrt unna denne campingplassen. MYE og konstant støy fra veien rett ved. Gulvet i spisesalen var en smule urent med endel matrester spredd utover.

1  Takk, 966hettyl
Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter

Flott service, og rimelig bra sted å campe.
Hyggelig ansatte.
Perfekt for en natt i forbifarten, rolig sted.

2  Takk, FruSolskinn
Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

En grei plass for en overnatting eller to. Rent og pent overalt. Hyggelig betjening som gjør at du føler deg velkommen. Her er også gatekjøkken. Fin oppstillingsplass for vognen vår med strøm like ved. Tross dårlig vær og litt støy fra veien hadde vi en fin opplevelse. Anbefales.
PS Her er også fisk i elven.

Takk, GunnarN624
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Borgund camping, enkelt. Hytta var grei. Ikke gikk det å holde av bord....mat ok. Grei kar i reseptionen, damen var ikke så lett. Isbiter,fantes ikke til tross av at de hadde alle rettigheter..sa det var servering av alkohol, til 2200,men på siden deres, står det 2230...første å siste gang å besøke her....trafikkert vei . Ik koselig. Fiske mulighetene på strekken campingen hadde, var meget dårlig...

Takk, keltisk2019

Har du vært i Borgund Hyttesenter og Camping gatekjøkken? Del dine erfaringer!