“Nye eiere”

Vurdert som nr. 2 av 5 Restauranter i Sjotorp
God for: Vakker utsikt
God for: Vakker utsikt
Anmeldt 25. juli 2021

Siden vi sist var på Sjøtorp har denne restauranten fått nye eiere. Og maten har virkelig blitt oppgradert. Meget god mat og hyggelig betjening. Anbefales.

Takk, Fredrik_81

Anmeldt 23. juli 2016 via mobile enheter

Selve stedet Sjøtorp er et fantastisk sted og god beliggenhet, så det kunne være en perle på alle måter. Dessverre er spisestedene stort sett dårlig og utnytter ikke sitt potensial.
Kanalkrogen likeså. Vi spiste kun pizza de to gangene vi var der. Er skitten og totalt uten forståelse av å drive et servicested.
De har gjester pga Sjøtorp er et sted som tiltrekker seg turister.

Dato for besøk: juli 2016
Takk, Karin_heroy
Anmeldt 9. september 2015

Hyggelig sted med trivelig personale og god mat! Som norsk er det heller ingenting å utsette på prisnivået. Veldig gode pizzaer med mye fyll og sprø bunn.

Dato for besøk: juli 2015
Takk, Camillsen
Anmeldt 26. august 2013

Var her å spiste for andre gang i sommer. Fine lokaler, særlig uteserveringen ned mot Gøta Kanal er kjempefin med gode møbler og pledd for sene sommerkvelder. Ofte underholdning i form av levende musikk her også. Veldig god mat og store porsjoner. Servitørene er blide, utadvendte og koselige. Kommer nok tilbake ved en annen anledning

Dato for besøk: juli 2013
Takk, BrittB369
Anmeldt 2 uker siden via mobile enheter

Dato for besøk: juli 2022

Reisende som så på Kanalkrogen, så også på

Sjotorp, Vastra Gotaland County
Sjotorp, Vastra Gotaland County

Har du vært i Kanalkrogen? Del dine erfaringer!