“Lunch og middag på restaurant med tidligere godt renommé.”
Anmeldelse av Strandbaren

Strandbaren
Vurdert som nr. 1 av 1 Restauranter i Stokkøya
Anmeldt 14. juli 2021

Her er det mye som må endres( les forbedres). Opplevde manglende kunnskap, liten interesse for å selge restaurantens produkter og tildels ugrei adferd hos servitør( stor variasjon på vår opplevelse av måltidene fordi det hos «vår» ene servitør manglet nødvendig arbeidslyst/glede.) Adferd hos servitør kan ikke unnskyldes med travelhet i forhold til antall servitører og gjester inne og ute aktuelle dager. Maten var ok, men ikke mer og vin ble servert uten tilfredsstillende avkjøling. Vakker himmel , hav og solrenning - gratis skue i dette vakre landskapet og takk for det.

Takk, Martin G

Anmeldt 24. mai 2021 via mobile enheter

Nydelig mat med god service, vegetar rett til forrett var heilt nydelig og kveita likeså, lokal drikke ( øl) og god info om vin valg gjorde denne kvelden for en person heilt magisk. Utsikten hjalp selvsagt, sol og varmt er alltid bra, men denne plassen anbefales av meg

Dato for besøk: mai 2021
Takk, Eirikreinsos
Anmeldt 11. april 2021 via mobile enheter

I påska hadde jeg gleden av å besøke Stokkøya og Strandbaren for tredje gang. Med begrensede rettigheter under pandemien leverte de igjen. Topp 6 retter med topp kokk. Og utrolige smakfulle alkohol frie drikker til de ulike rettene. Og tidligere på dagen - påskejazz, for 10 gang. En strålende opplevelse !

Dato for besøk: april 2021
3  Takk, herbjorn
Anmeldt 14. august 2020 via mobile enheter

Ikke bra service og manglende tilstedeværelse av drivere og servitører. Magisk plass holder opp plassen til et minimum av grei opplevelse. Hilsen Robert og Brage

Dato for besøk: august 2020
Takk, BrageJ_13
TorildL, Owner på Strandbaren, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. august 2020

Hei, Robert og Brage
Det var beklagelig å høre. Jeg er en av driverne, og vi prøver å være tilstede ganske mye, men det er selvsagt umulig å være der hele tiden og for alle gjestene når vi har drift alle dager i uken og i de fleste timene i døgnet. Derfor har vi stort sett veldig dyktige og dedikerte ansatte på alle poster, og har fra ca 8-10 ansatte på vinteren, til 45 pers på sommeren.

Det er flott om dere tar kontakt med meg direkte på torild@stokkoy.no, jeg vil gjerne høre litt mer om hva vi kan forbedre oss på ?

Med vennlig hilsen Torild Langklopp, daglig leder

Anmeldt 8. august 2020

Bestilte bord i Strandbaren da vi bodde på Stokkøya Sjøssenter. En i følget ba om tilpasset mat pga helseutfordringer. Dette var ingen problemer ble det sagt ved bordbestilling. Vi hadde også beskrevet dette nøye ved bordbestilling, likevel måtte personen gå gjennom dette på nytt med kelner. Forrett ble byttet ut med en annen type mat, helt ok men også helt smakløs. Kanskje kokken Bør smake på maten han lager for å Være sikker på at den i det heletatt smaker noe. Hovedretten til alle var ok også til den tilpassede bortsett fra at alle syntes det ble servert altfor mye saltbakte beter, hadde holdt med 1, det ble kvalmende etter nr 2 men det var kun det og poteter, kjedelig! Desserten var uvanlig, grønnsak til dessert, litt avansert ??? Den tilpassede fikk kun en simpel sorbetkule men måtte betale samme pris som de andre 3 rettersene som fikk den avanserte desserten. En tragisk 3 retters til en slik pris !

Takk, Goodfood6

Har du vært i Strandbaren? Del dine erfaringer!