“Nydelig mat og koselig sted”
Anmeldelse av Den Sorte Gryte

Den Sorte Gryte
Vurdert som nr. 1 av 3 Restauranter i Lødingen
Anmeldt 14. august 2020

Nydelig mat med lokalprodusert mat Veldig hyggelig sted og hyggelig personale. Vi kommer gjerne tilbake hit.

Dato for besøk: august 2020
Takk, RawdnaCaritaEE

Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter

Nydelig mat og super service anbefales på det varmeste. Delikatessebutikk i første etasje med egenproduserte godsaker

Dato for besøk: august 2020
Takk, p_ln2016
Anmeldt 25. juli 2020

Verdt kjøreturen, svært god mat og enestående service. Da de ikke hadde noen vegetarrett på menyen lagde kokken en vegetarrett kun til meg - det har jeg aldri opplevd før, fantastisk god service!
Veldig hyggelig atmosfære.
Gårdsbutikk hvor en kan smake og kjøpe produkter fra ysteriet, vi gikk for en VM-vinnende ostevariant som het Sprø Nordlænding.

1  Takk, Sophiezep
Anmeldt 30. juni 2020 via mobile enheter

Flott sted med fantastisk mat. Her får du alt fra kjebab, til hjemmelaget ostekake laget av geitemelk. Fabelaktig service, og vi stor koset oss med utsikt til alle geitene. Anbefales på det sterkeste.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, thereseo252
Anmeldt 11. september 2018

God mat og fin opplevelse. Anbefales for familier med barn og som et turmål for lag og foreninger. God service.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Kristiina560

Reisende som så på Den Sorte Gryte, så også på

Lødingen, Nordland
Lødingen, Nordland

Har du vært i Den Sorte Gryte? Del dine erfaringer!