“Koselig sted, hyggelig betjening, god mat!”
Anmeldelse av Bryggeriet

Bryggeriet
Vurdert som nr. 3 av 3 Restauranter i Lødingen
Kjøkken: Norsk
Anmeldt 24. august 2020 via mobile enheter

Koselig restaurant. Satt og jobbet noen timer. Hyggelig betjening. God kaffe. Vi spiste middag her senere (kveite, bacalao og hval). Alle var fornøyd!

Dato for besøk: august 2020
Takk, Undheims

Anmeldt 26. juli 2019 via mobile enheter

Hyggelig betjening og nydelig mat. Sentralt plassert i The Gateway To Lofoten.
Perfekt utgangspunkt for opplevelser i Lofoten, Vesterålen og Ofoten

Dato for besøk: juli 2019
Takk, 8410lodingen
Anmeldt 2. juni 2019

Spiste her i lag med min mann og min far, jeg spiste langtidsstekt indrefilet og det smakte nydelig, det eneste jeg savnet var litt mer av sausen. Min mann og min far spiste begge hamburger og det hørtes ut som det falt i smak, her var det også en liten bagatell, servitøren hadde ikke fått med seg at min mann bestilte uten coleslaw. Men han tok den bare til side på tallerkenen og spiste og koste seg med resten. Porsjonene var såpass store at ingen av oss hadde plass til dessert så de fikk vi ikke smakt på. Men alt i alt var det god mat og servicen var det heller ikke noe å klage på.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, tomtebakken
Anmeldt 23. juni 2018 via mobile enheter

Vi stoppet i Lødingen og tok en kopp kaffe og ett stykke Kvæfjordkake som var utrolig god. Fin cafe med utsikt til sjøen. Hyggelig personale.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, 966kari_
Anmeldt 8. mars 2018 via mobile enheter

Bra omelett lunsj med godt selskap, flotte omgivelser med havørner som sirklet rundt oss på parkeringen.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, sveinmagnek

Reisende som så på Bryggeriet, så også på

Lødingen, Nordland

Har du vært i Bryggeriet? Del dine erfaringer!