eDreamsUSD 104
Agoda.comUSD 105
TripadvisorUSD 104
Travelocity
Anmeldt 1. juli 2020 via mobile enheter

TV har ingen kanaler. Frokost etter kl 10.00. 8 dobbeltrom som deler et bad/toilet. Brukes dusjen blir begge toiletter utilgjengelige, med mindre man ønsker å ha besøk i dusjen . Hyggelig betjening, døde blomster i resepsjonen.

Takk, lisbethradstoga
Anmeldt 17. juli 2019 via mobile enheter

Dette må være overnattingsstedet med desidert de beste sengene i hele verden! De er helt nydelige, nye, rene og komfortable..Hyggelig betjening og en tv på romme med litt størrelse på er absolutt verdt å nevne. Det er lov med hund her mot ekstra betaling. De har ikke mat her men frokost kan spises på Scandic.
Hotellet er delvis oppgradert. Bad er ikle renovert men de er rene.

Dato for oppholdet: juli 2019
1  Takk, siljek2
Anmeldt 2. juni 2019

Overnattet her i forbindelse med langhelg med rundtur Bodø - Ballangen - Lødingen - Bodø. Vi var 3 voksne + hund, hadde derfor 2 rom, disse var relativt små, men greie. På det ene badet var det dusjkabinett og det fungerte bra, men på det andre badet var det dusjforheng og det var ikke så bra. Manglet også ekstra toalett papir på det ene rommet. Det var også i varmeste laget på i hvert fall det ene rommet selv om det ikke var noen varme på som vi kunne se. Det var også kun mulig å lufte via en verandadør som gikk rett ut på fortauet, så den hadde vi bare åpen i periodevis for å lufte. Men vil si oss fornøyd med oppholdet, det er litt som kan gjøres bedre med enkle grep, slik som å sørge for en ekstra toalett rull på alle rom.

Dato for oppholdet: juni 2019
Takk, tomtebakken
Anmeldt 25. september 2017 via mobile enheter

Kjempefornøyd med dette hotellet. Det var veldig få gjester når jeg overnattet, så det ble ikke ordnet frokost på morgenen, men jeg fikk et brett med brød og pålegg på kvelden, som jeg kunne oppbevare i kjøleskapet på rommet mitt. Kjempegreit for meg som måtte dra tidlig på jobb neste morgen :)

Dato for oppholdet: september 2017
Takk, snipa
Anmeldt 26. juni 2017 via mobile enheter

Overnattet her en natt. Renhold OK. Hadde rom mot vei og der var litt støy. Resepsjonen er ikke betjent 24/7. Frokost kan kjøpes. TV med de vanligste 5-10 kanaler. Pluss for vannkoker på rommet med tilhørende te og kaffe. Litt minus pga manglende rullegardin. Vanlig gardiner kan slippe gjennom vel mye for oss som ikke er vant med midnattssola. Helt OK for en natt dersom behovet er en seng ig en dusj.

Dato for oppholdet: juni 2017
Takk, Gerldo