TripadvisorUSD 88
Agoda.comUSD 89
eDreamsUSD 88
FindHotel
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Beste mulighet i Lødingen for noe annet til middag enn burger og pizza.
Liten meny, men det kan love godt.
Hyggelig betjening, koselig lokale, blanding av rorbu og naustpreg. Mye fin kunst på veggen.
God bacalao, men hvor var klippfisken?
Kokt bort!
Bsrnemenyen kjedelig, sånn den ofte er ute på restaurant i norge.
Små porsjoner av vanlig meny burde innføres.
Totalt sett smakte maten bra, men forventer noe mer.
Potensialet er der, må bare fin pusses.
Kommer tilbake om vi er i området.

Takk, trondag
Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

Vi ver et par med hund som overnattet på rom med felles bad. Helt OK standard. Kjekt at det var så hundevennlig. Rent og hygenisk. Restauranten var veldig fin og personalet var veldig hyggelige!

Det som overrasket oss positivt var matpakken vi fikk til frokost. Samboeren er glutenallergiker og pleier å få stusselig mat som matpakke nå som frokostbuffet ikke er lov pga covid-19. Dette var noe helt annet (se bilde)

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, Elisebye
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Startet med dårlig service i restauranten, ventet over en time på maten, lite tilgjengelig personale.

Leiligheten vi sov i var svært lite innbydende, var døde planter, dårlig renhold, oppvask i oppvaskmaskinen som ikke var satt på plass.. rommene va greie, men var ikke solskjerming foran vinduet. På badet var det ingen dusj, men kun et slitent boblebad.

Hadde bestilt frokost som ble levert til oss kvelden før, fikk to tørre brødskiver med en tørr skive ost, skinke og noe soggy agurk og paprikaskiver. Itillegg manglet det to «matbokser» var kun frokost til 6 pers og vi var 8.

Tenker at man skal forvente hotellstandard når de omtaler seg selv som et hotell, dette minnet meg meg om et dårlig motell.

Takk, pernilleo989
Anmeldt 1. juli 2020 via mobile enheter

TV har ingen kanaler. Frokost etter kl 10.00. 8 dobbeltrom som deler et bad/toilet. Brukes dusjen blir begge toiletter utilgjengelige, med mindre man ønsker å ha besøk i dusjen . Hyggelig betjening, døde blomster i resepsjonen.

Takk, lisbethradstoga
Anmeldt 17. juli 2019 via mobile enheter

Dette må være overnattingsstedet med desidert de beste sengene i hele verden! De er helt nydelige, nye, rene og komfortable..Hyggelig betjening og en tv på romme med litt størrelse på er absolutt verdt å nevne. Det er lov med hund her mot ekstra betaling. De har ikke mat her men frokost kan spises på Scandic.
Hotellet er delvis oppgradert. Bad er ikle renovert men de er rene.

Dato for oppholdet: juli 2019
1  Takk, siljek2