Havkajakkutleie

Ulike måter å oppleve Outdoor Norway på
Havkajakkutleie
21 anmeldelser
Anmeldt 9. juli 2021

Kjempeflott raftingopplevelse, to barn på 11 og 13, samt 3 voksne storkoste oss på elva i dag. To små rafter for best opplevelse gjorde det ekstra actionfylt. Hyggelige og dyktige guider!

Litt dyrt, men likevel verdt pengene.

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, Susanne E
Anmeldt 3. juli 2021 via mobile enheter
Anmeldelse av: Havkajakkutleie

Dette ble en super dag for to familier på til sammen 8 pers. Med suverene Ruben i førersetet, blå himmel og 25 grader fikk vi først en nydelig tur over Vikafjellet. Målet var padling på Sognefjorden og det ble en nydelig dag. Padling, bading, lunsj på berget og en guide som både fortalte og lærte bort teknikk. Alltid tilstede og oppmerksom var Ruben en meget god guide, må ikke glemme kjøreferdighetene med henger og trange veier. Meget bra levert Outdoor Norway og Ruben!

1  Takk, Pablito73_13
OutdoorNorway, General Manager på Outdoor Norway, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. august 2021

Thank you for taking the time to review Outdoor Norway. We are delighted you have enjoyed your whole experience. We aim to deliver an amazing experience for all our customers, so we are glad to hear you enjoyed yours. Ruben is an amazing human being and we are super happy to have him on our team!

Enjoy the rest of your travels.

Best regards,
Marcio Franco & Team Outdoor Norway

Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Dette var super kjekt, leide super gode fulldemper sykler derifra og tok Gondolen opp i fjellet! Super bra dag

Takk, kime419
OutdoorNorway, Front Office Manager på Outdoor Norway, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. august 2020

Hei Kim!

Tusen takk for anmeldelsen! Vi har mange fine stier her i Voss - velkommen tikbake når som helst :-)

Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Veldig kjekk familietur for alle frå 4 til 64 år på Raundalselva. Me hadde to kanoer og to raftingsbåter.

Takk, MetteJ246

Hei Mette!

Takk for din anmelde. Vi er enige - moro har ingen aldersgrense :-)

Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Dette var en skuff i forhold til forventningene. Når en hører begrepene rafting og Voss forbinder mann dette med heftig strykk og extremsport. Dette var en rolig padletur ned over elven med tre små stryk. Sikkert helt topp for de som ønsker en rolig tur, men det burde kommet frem på nettsiden at dette er en padletur og ikke rafting.

Takk, Ronny S

Hei Ronny,

Takk for at du tok tid til å legge igjen en lidenskapelig gjennomgang av vår familie rafting-tur. Vi skulle ønske du ville ha tatt opp dette med oss ​​rett etter turen, fordi vi ikke liker å forlate folk som føler noe mindre enn fornøyd. Vennligst skyt oss en e-post på info@outdoornorway.com så finner vi en løsning.