Havkajakkutleie

Havkajakkutleie
21 anmeldelser
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Familierafting med Miro!
Bademulighetene for barna var bra underveis & guiden var kjempeflink! Vi kommer til og benytte outdoor norway igjen.

Takk, 566tinea
Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Vi var en familie på 4 (to gutter på 6 og 10år) som var med på familierafting. Ruben var guiden vår og han gjorde opplevelsen trygg og god for hele familien. Han hadde stor forståelse for spente barn og ivaretok oss godt. Det ble en veldig kjekk og opplevelsesrik dag på elva,og både små og store storkoste seg. Tusen takk for en kjekk dag.

Takk, Fliven
Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Veldig profesjonelle, hyggelige og engasjerte guider (Ruben og Mathias) som gjorde opplevelsen trygg og spennnende. Anbefales virkelig!

Takk, henriettebs
Anmeldt 9. juli 2021

Kjempeflott raftingopplevelse, to barn på 11 og 13, samt 3 voksne storkoste oss på elva i dag. To små rafter for best opplevelse gjorde det ekstra actionfylt. Hyggelige og dyktige guider!

Litt dyrt, men likevel verdt pengene.

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, Susanne E
Anmeldt 3. juli 2021 via mobile enheter
Anmeldelse av: Havkajakkutleie

Dette ble en super dag for to familier på til sammen 8 pers. Med suverene Ruben i førersetet, blå himmel og 25 grader fikk vi først en nydelig tur over Vikafjellet. Målet var padling på Sognefjorden og det ble en nydelig dag. Padling, bading, lunsj på berget og en guide som både fortalte og lærte bort teknikk. Alltid tilstede og oppmerksom var Ruben en meget god guide, må ikke glemme kjøreferdighetene med henger og trange veier. Meget bra levert Outdoor Norway og Ruben!

1  Takk, Pablito73_13
OutdoorNorway, General Manager på Outdoor Norway, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. august 2021

Thank you for taking the time to review Outdoor Norway. We are delighted you have enjoyed your whole experience. We aim to deliver an amazing experience for all our customers, so we are glad to hear you enjoyed yours. Ruben is an amazing human being and we are super happy to have him on our team!

Enjoy the rest of your travels.

Best regards,
Marcio Franco & Team Outdoor Norway