Havkajakkutleie

Ulike måter å oppleve Outdoor Norway på
Havkajakkutleie
22 anmeldelser
Anmeldt 9. august 2021 via mobile enheter

Veldig kjekt kurs. Lærte mykje, instruktøren Matis var veldig flink å forklare til meg og junior på 12 år. Slik at me begge hadde ein super dag. Hadde også 1/2 sundagen på sykkel med same instruktør. Mykje mestring og god følelse heile helga.

Dato for opplevelse: august 2021
Takk, juliebJ4964HA
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter
Anmeldelse av: Havkajakkutleie

Vi hadde en flott opplevelse av SUP - Stand up paddle - på Vangsvannet. Mye takket være vår gode hjelper Miro som la godt til rette for en god opplevelse. Super service!

2  Takk, 22kjetiln
Anmeldt 29. juli 2021
Anmeldelse av: Havkajakkutleie

Hyggelig og imøtekommende, Miro leverer god kundeservice og gir både tips og hjelp dersom du skulle trenge det, anbefales!

Takk, SebbRG
OutdoorNorway, Manager på Outdoor Norway, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. juli 2021

Takk for at du la igjen en flott anmeldelse. Vi er så glade for å høre at du likte …… Vi har en fantastisk gjeng guider fra hele verden som alltid vil gjøre sitt beste for å gjøre turen til en uforglemmelig opplevelse! Glad for å høre at ... gjorde det til en så minneverdig opplevelse.
Takk igjen for at du skriver slike hyggelige kommentarer, og jeg håper å se deg her snart igjen.
Team Outdoor Norway

Anmeldt 26. juli 2021
Anmeldelse av: Havkajakkutleie

En super tur med flinke guider (Mathias og Miro)! Mathias var guiden vi hadde i vår båt. Han var profesjonell , engasjeret og spøkefull noe som gjorde turen ekstra artig! Utrolig fin natur og elv. Anbefales

Takk, Trinebm1
Anmeldt 21. juli 2021

Det ble ekstra mye stemning med Ruben!! Det var også gøy at vi stoppet og badet. Veldig gøy hele turen

Takk, thomaslG9719FK
OutdoorNorway, Guest Relations Manager på Outdoor Norway, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. juli 2021

Tuse Takk!