“Fin restaurant. veldig god”
Anmeldelse av Hangurstoppen Restaurant

Hangurstoppen Restaurant
Vurdert som nr. 9 av 19 Restauranter i Vossevangen
Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Fin restaurant.
veldig god hamburger og pommes frites, litt dyrt, men igjen lokal mat.
Kunne vert litt bedre service, og bedre musikk etter min smak.

1  Takk, Expedition817363
TorgunnHegland, General Manager på Hangurstoppen Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. juli 2020

Hei
Takk for tilbakemelding.
Me vil ta med oss innspela dine for å stadig kunne levere eit bedre produkt.
Velkommen tilbake.

Anmeldt 30. juni 2020

Forventningene til restauranten var store, men levde overhodet ikke opp! Pent interiør, men er det en restaurant eller en kafeteria? Menyen var innholdsfattig og lite spennende. Utvalget i kafeteriaen like så, og veldig dyrt. Vi endte opp med å kjøpe to Cæsar Kylling Wrap (135kr stk) hvor en ble tvunget ned i magen, og den andre i søppelen. Lefsen og kyllingen var kjempe tørr, og det var ingen dressing, kun ett salatblad. Tørr ikke engang å tenke på hvordan middagsrettene smaker om dette er standarden.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, Jokkakim
TorgunnHegland, General Manager på Hangurstoppen Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juli 2020

Hei, Joakim
Takk for tilbakemelding.
Beklager at me ikkje levde opp til forventningane dine.
Me tar kritikken din til etterretning, og jobber stadig for å verte betre.

Anmeldt 13. juni 2020

Dette var et spisested etter min smak. Stort og fint lokale med elegant interiør. Vi var på besøk i oppmykningen av koronabegrensningene og hadde justert forventingene etter det. Valgte "dagens" samt kaffe, snacks og drikke. Ungene var veldig fornøyd med god wifi. Synd det ikke er mulig å kjøre bil til dette spisestedet. Oppfordrer de som driver til å starte en filial nede på Vangen.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, Jarle T

Hei, Jarle
Takk for hyggelig tilbakemelding, og velkommen tilbake.

Anmeldt 11. februar 2020

Flott plass til å ta seg en matbit etter en tur i bakken. Moderne og fine lokaler.
Rett og slett en trivelig plass
Noe dyrt og kun engelsktalende personale

Dato for besøk: februar 2020
2  Takk, Roger5382
Anmeldt 28. desember 2019 via mobile enheter

Flott, men har et enormt forbedringspotensial. Tørre (gamle ?)brød til hamburger og sandwich. Mye folk, går greit i kø, men det som sto på menyen var ikke å oppdrive. Keep it simple - alt for «avansert» og dyr mat. Hvor vanskelig er det og lage en hamburger ?

Dato for besøk: desember 2019
Takk, opsNOR

Reisende som så på Hangurstoppen Restaurant, så også på

Har du vært i Hangurstoppen Restaurant? Del dine erfaringer!