“Anbefaler et besøk - god mat og fantastiske omgivelser!”
Anmeldelse av Hangurstoppen Restaurant

Hangurstoppen Restaurant
Vurdert som nr. 13 av 19 Restauranter i Vossevangen
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Familien tok turen opp med Voss gondol med håp om et godt måltid og en hyggelig opplevelse. Synes denne fortjener et besøk om du er i Voss og har tid til å ta gondolen opp. Veldig hyggelig restaurantbetjening, god mat og en totalt sett veldig bra opplevelse i fantastiske omgivelser.

Anbefales!

Takk, frodes761

Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Rask servering av god mat. Veldig god burger og kylligfilet/nuggetts med fries. Lett å bestille, med litt fy fy og ukomfortabelt å bli bedt om å velge å gi tips eller ikke før du får bestilt på nettsidene.

Takk, mifube
Anmeldt 6. juli 2021

Den beste spareribs-tallerken vi noen sinne har smakt. I tillegg en veldig hyggelig og rask service. Alle som jobbet der var så blide og serviceminded. På toppen av det hele en fantastisk utsikt! Genial kontaktløs bestilling og betaling.

1  Takk, BirgitBr
Anmeldt 5. mars 2021 via mobile enheter

Vi bestilte BLT, nacho og kyllingvinger. BLT var minst en dag gammel og måtte sendes tilbake, vi fikk ny men den var ikke bedre. Måtte endre bestilling. Alt vi spiste var uinspirert og dårlig. Helt forferdelig mat, helt ok service som prøvde sitt beste, men som sagt, en helt forferdelig matopplevelse. Vi måtte hysje på var 8 år gamle sønn som hele tiden snakket litt for høyt om hvor dårlig maten var.

Dato for besøk: mars 2021
Takk, 849nilss
Explorer19906029672, General Manager på Hangurstoppen Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. mars 2021

Hei, Nils.
Takk for din tilbakemelding.
Beklager at me ikkje levde opp til forventningane.
Me tar med oss alle tilbakemeldinger for å stadig kunne forbedre oss.
Velkommen tilbake.

Anmeldt 20. oktober 2020 via mobile enheter

Stilig og stort lokale. Fine og rene toaletter. Betjeningen var hyggelig, men det var bare en som kunne norsk. Det ble lang kø ettersom den ene servitøren ikke var 18, og kunne dermed ikke servere alkohol. Så og si alle gjester måtte da stille seg i kø hos den voksne servitøren.
Maten var dessverre ikke allverden :-( Vi ville alle syv ha lasagne, og det stod syv lasagne klar til steking. Disse kunne vi derimot ikke få for de var forhåndsbestilt, klokken var bare halv ett og det var visst ikke mulig å lage flere lasagne den dagen.
Vi hadde dagens suppe (smakløs og som forhåpentligvis bare ble servert den dagen), noe tørt ciabatta «lignende», en tørr wrap, hotwings (som verken var vinger eller hot) som var kjempetørre og smakløse, de må være oppvarmet flere ganger. Hamburgeren var derimot veldig god.

Dato for besøk: oktober 2020
2  Takk, Toneih

Reisende som så på Hangurstoppen Restaurant, så også på

Har du vært i Hangurstoppen Restaurant? Del dine erfaringer!