Kjekk opplevelse.

Vi var noen arbeidskolleger som tok turen med banen for å se på utsikten og ta en pils på toppen... les mer

Anmeldt 2. mars 2023
RosslandR
Bergen, Norge
Spennende gondoltur

En spektakulær reise med fantastisk utsikt over Voss. Det kan være kaldt og vindfullt på toppen så... les mer

Anmeldt 12. juli 2022
Padleraua
Haugesund, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Vossevangen
fra kr 4 500,00
fra kr 7 900,00
fra kr 3 500,00
fra kr 11 000,00
Anmeldt 30. juni 2020 via mobile enheter

Fantastisk tur. Anbefales på det sterkeste.
Passer og om du har litt høydeskrekk. Utsikten på toppen er verdt turen

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, Finnkokk
Anmeldt 13. juni 2020

Jeg visste at det ville koste nesten kr 1000 for oss tre å ta gondolbanen på Voss, men da vi fant ut at den i juni kunne tas for kr 500 valgte vi å ta turen. Jeg hadde aldri hoppet på til full pris, så her må Voss Gondol tenke seg om når det gjelder prispolitikk.

Banen er helt glimrende og anbefales for alle. Det var ikke så mye å ta seg til på toppen i snøsmeltingen, men det var en fin tur uansett. Restauranten var bra med et mer edruelig prisnivå enn selve banen

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, Jarle T
Anmeldt 11. oktober 2019 via mobile enheter

Turen opp med gondol og ned igjen er flott.
Det samme gjelder restaurant på toppen.
Pris nivået på turen og i restaurant er helt bak mål. Skam dere.

Dato for opplevelse: oktober 2019
2  Takk, OnAir449983
Anmeldt 7. oktober 2019

Stor restaurant og bar på toppen. Flott sted å kose seg etter en fjelltur.
Gondolbanen er perfekt for ♿️.

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, VEvjen
Anmeldt 15. august 2019

Flott tur med gondolene opp og ned - behagelig tur - noe stiv pris for 1 familie..
Men restauranten på toppen har et stort forbedringspotensiale.
Barnemenyen står ikke til troende - med smaker på rettene barna definitivt ikke likte. (vi prøvde alle 3 på menyen)
I tillegg ble maten servert først til de voksne og 1 av rettene totalt glemt. Da vi påpekte dette ble vi ikke trodd, men måtte fremvise kvittering til servitør og hovmester. Da feilen ble akseptert, kom retten som siste barn måtte spise alen. Og den var ikke varm.
Noe oppstartsproblemer/utfordringer må kanskje forventes, men dette holder ikke mål.

Dato for opplevelse: august 2019
3  Takk, sveink_rei