Spennende gondoltur

En spektakulær reise med fantastisk utsikt over Voss. Det kan være kaldt og vindfullt på toppen så... les mer

Anmeldt 3 uker siden
Padleraua
Haugesund, Norge
Luftig fjelltur for trøtte bein

Fantastisk utsikt, trygg og luftig tur i flotte gondoler. Lettvint å bestille på nett, anbefales... les mer

Anmeldt 4 uker siden
ankolas
Haugesund, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Vossevangen
2025 av 48 anmeldelser
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Kort gondolferd til ekstremt høy pris. For 4 voksne kostet det kr1 610. Det er heller ikke noen form for ekstrem utsikt på toppen.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, Trym V
Anmeldt 30. juni 2020 via mobile enheter

Fantastisk tur. Anbefales på det sterkeste.
Passer og om du har litt høydeskrekk. Utsikten på toppen er verdt turen

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, Finnkokk
Anmeldt 13. juni 2020

Jeg visste at det ville koste nesten kr 1000 for oss tre å ta gondolbanen på Voss, men da vi fant ut at den i juni kunne tas for kr 500 valgte vi å ta turen. Jeg hadde aldri hoppet på til full pris, så her må Voss Gondol tenke seg om når det gjelder prispolitikk.

Banen er helt glimrende og anbefales for alle. Det var ikke så mye å ta seg til på toppen i snøsmeltingen, men det var en fin tur uansett. Restauranten var bra med et mer edruelig prisnivå enn selve banen

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, Jarle T
Anmeldt 11. oktober 2019 via mobile enheter

Turen opp med gondol og ned igjen er flott.
Det samme gjelder restaurant på toppen.
Pris nivået på turen og i restaurant er helt bak mål. Skam dere.

Dato for opplevelse: oktober 2019
2  Takk, OnAir449983
Anmeldt 7. oktober 2019

Stor restaurant og bar på toppen. Flott sted å kose seg etter en fjelltur.
Gondolbanen er perfekt for ♿️.

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, VEvjen