Fin måte for å få et overblikk over byen!

Det var fine vogner med forholdsvis mange sitteplasser. Vi tok dagens første tur, og da var vi kun... les mer

Anmeldt 3. juni 2021
Ingeborg56
Oslo, Norge
Fine gondoler, men stiv pris

Fine nye gondoler, tror det var åtte stykker, som tar deg fra sentrum og helt til topps. De går... les mer

Anmeldt 20. oktober 2020
Toneih
Bergen, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Vossevangen
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Kort gondolferd til ekstremt høy pris. For 4 voksne kostet det kr1 610. Det er heller ikke noen form for ekstrem utsikt på toppen.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, Trym V
Anmeldt 30. juni 2020 via mobile enheter

Fantastisk tur. Anbefales på det sterkeste.
Passer og om du har litt høydeskrekk. Utsikten på toppen er verdt turen

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, Finnkokk
Anmeldt 13. juni 2020

Jeg visste at det ville koste nesten kr 1000 for oss tre å ta gondolbanen på Voss, men da vi fant ut at den i juni kunne tas for kr 500 valgte vi å ta turen. Jeg hadde aldri hoppet på til full pris, så her må Voss Gondol tenke seg om når det gjelder prispolitikk.

Banen er helt glimrende og anbefales for alle. Det var ikke så mye å ta seg til på toppen i snøsmeltingen, men det var en fin tur uansett. Restauranten var bra med et mer edruelig prisnivå enn selve banen

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, Jarle T
Anmeldt 11. oktober 2019 via mobile enheter

Turen opp med gondol og ned igjen er flott.
Det samme gjelder restaurant på toppen.
Pris nivået på turen og i restaurant er helt bak mål. Skam dere.

Dato for opplevelse: oktober 2019
2  Takk, OnAir449983
Anmeldt 7. oktober 2019

Stor restaurant og bar på toppen. Flott sted å kose seg etter en fjelltur.
Gondolbanen er perfekt for ♿️.

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, VEvjen