Fin måte for å få et overblikk over byen!

Det var fine vogner med forholdsvis mange sitteplasser. Vi tok dagens første tur, og da var vi kun... les mer

Anmeldt 3. juni 2021
Ingeborg56
Oslo, Norge
Fine gondoler, men stiv pris

Fine nye gondoler, tror det var åtte stykker, som tar deg fra sentrum og helt til topps. De går... les mer

Anmeldt 20. oktober 2020
Toneih
Bergen, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Vossevangen
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Flott tur, men litt kaldt. Fin plass å sitte å spise mat på restauranten. Vi gikk ned igjen og det var en fin tur, men litt bratt og vått siden det regnet litt i løpet av dagen.

Takk, larsingesj
Anmeldt 17. juli 2020

Siden Ulriken i Bergen var under oppussing, så valgte vi å dra hit. Gondolen kjører ofte og har en fantastisk utsikt. Den vakre utsikten fortsetter også når du er på toppen og du kan finne snø der, så husk litt varme klær. Fine gåturer er det her også og en restaurant selvfølgelig. Det er litt liten variasjon i maten og litt dyr.

2  Takk, AST81
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Ny stor Gondol som tar deg fra Sentrum og opp på fjellet, her er det flott utsikt i alle retninger, fine stier og en flott restaurant hus.

Takk, TrysilKnutsen
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Kort gondolferd til ekstremt høy pris. For 4 voksne kostet det kr1 610. Det er heller ikke noen form for ekstrem utsikt på toppen.

Takk, Trym V
Anmeldt 30. juni 2020 via mobile enheter

Fantastisk tur. Anbefales på det sterkeste.
Passer og om du har litt høydeskrekk. Utsikten på toppen er verdt turen

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, Finnkokk