Kjekk opplevelse.

Vi var noen arbeidskolleger som tok turen med banen for å se på utsikten og ta en pils på toppen... les mer

Anmeldt 2. mars 2023
RosslandR
Bergen, Norge
Spennende gondoltur

En spektakulær reise med fantastisk utsikt over Voss. Det kan være kaldt og vindfullt på toppen så... les mer

Anmeldt 12. juli 2022
Padleraua
Haugesund, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Vossevangen
fra kr 4 500,00
fra kr 7 900,00
fra kr 3 500,00
fra kr 11 000,00
Anmeldt 12. juli 2021

Super måte å komme seg til fjells! Imponerende konstruksjon som sikrer nesten null ventetid. Store luftige gondoler, korona reglene sier max 15, så de er det godt med plass.

Dato for opplevelse: juli 2021
1  Takk, frodea613
Anmeldt 6. juli 2021

Tok gondolen opp og gikk videre oppover fjellet. Et veldig fint turterreng hvor man raskt får en fin utsikt. Prisen på gondolen kunne nok vært en hundrelapp lavere.

Dato for opplevelse: juli 2021
1  Takk, BirgitBr
Anmeldt 3. juni 2021

Det var fine vogner med forholdsvis mange sitteplasser. Vi tok dagens første tur, og da var vi kun 4 passasjerer. Selve turen tok litt lenger tid enn forventet, men den var fin. Flott utsikt som var vårt mål med å ta gondolen. Men det er et godt utgangspunkter for turer fra toppen, og det er flere turforslag på toppen, bl.a. en tur for de som er avhengig av rullestol eller som går med barnevogn. På toppen er det også en restaurant.

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, Ingeborg56
Anmeldt 7. mars 2021 via mobile enheter

Fungerer som en drøm. Enkelt å kjøpe billetter online. Nydelig utsikt fra toppen. Og fine snøforhold selv om det er snøfritt i sentrum.

Dato for opplevelse: mars 2021
Takk, ThereseB795
Anmeldt 20. oktober 2020 via mobile enheter

Fine nye gondoler, tror det var åtte stykker, som tar deg fra sentrum og helt til topps. De går kontinuerlig slik at vi ikke var i kø noen av gangene, og vi hadde vår egen vogn hver gang. Flott utsikt på veien opp. Gondolene var ulike, noen til å ha sykler i, noen for barnevogn, noen var større og hadde flere seter.
Litt vel stiv pris i helgene, halv pris fra onsdag-fredag. Vi kjøpte billett online, bare å scanne mobilen når du kommer.
Svært hyggelig personale, han var svært hjelpsom og imøtekommende, kom bl.a med turtips. På toppen er det ulike turstier for alle, bl.a natursti for de yngste. Her er også restaurant og bar.

Dato for opplevelse: oktober 2020
1  Takk, Toneih