Spennende gondoltur

En spektakulær reise med fantastisk utsikt over Voss. Det kan være kaldt og vindfullt på toppen så... les mer

Anmeldt 4 uker siden
Padleraua
Haugesund, Norge
Luftig fjelltur for trøtte bein

Fantastisk utsikt, trygg og luftig tur i flotte gondoler. Lettvint å bestille på nett, anbefales... les mer

Anmeldt 10. juli 2022
ankolas
Haugesund, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Vossevangen
Anmeldt 27. juli 2021

Kjempefin utsikt og spennende gondoltur. Dessverre alt for dyrt. Restauranten på toppen opplevdes kald og ukoselig. Pluss for kontaktløs bestilling og betaling. Maten var ikke så mye å skryte over, men helt greit. Cappuccinoen var alt for søt (mistenker overpriset kaffe fra automat).

Takk, tfhg
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig tur opp og ned med gondolen. Vi hadde med barnevogn så ble geleidet inn på en gul gondol med god plass. På toppen var det godt tilrettelagt for gåturer av varierende vanskelighetsgrad. Resturanten på toppen hadde et godt utvalg mat på menyen og smakte godt. Noe høy pris på billetten, men vell verdt utsikten og opplevelsen på toppen.

Takk, Mathilde290
Anmeldt 12. juli 2021

Super måte å komme seg til fjells! Imponerende konstruksjon som sikrer nesten null ventetid. Store luftige gondoler, korona reglene sier max 15, så de er det godt med plass.

1  Takk, frodea613
Anmeldt 6. juli 2021

Tok gondolen opp og gikk videre oppover fjellet. Et veldig fint turterreng hvor man raskt får en fin utsikt. Prisen på gondolen kunne nok vært en hundrelapp lavere.

1  Takk, BirgitBr
Anmeldt 3. juni 2021

Det var fine vogner med forholdsvis mange sitteplasser. Vi tok dagens første tur, og da var vi kun 4 passasjerer. Selve turen tok litt lenger tid enn forventet, men den var fin. Flott utsikt som var vårt mål med å ta gondolen. Men det er et godt utgangspunkter for turer fra toppen, og det er flere turforslag på toppen, bl.a. en tur for de som er avhengig av rullestol eller som går med barnevogn. På toppen er det også en restaurant.

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, Ingeborg56