“Knallgod mat og service”

Vossevangen Grill & Steakhouse
Vurdert som nr. 1 av 9 Restauranter i Vossevangen
Kjøkken: Amerikansk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 6 september 2017 via mobile enheter

Det beste med denne restauranten er den gode maten - alltid! Og de hyggelige servitørene er blide og oppmerksomme det som trekker ned fra 5 til 4 er at lokale er ganske bråkete når det er mye folk.

Takk, Iskaffi

Anmeldt 26 august 2017 via mobile enheter

Tusen takk for en fantastisk opplevelse for meg og mine tre søsken!
Det skal mye til for å gjøre meg fornøyd, men denne middagen gjorde at jeg følte meg som verdens lykkeligste!
Hjortefileten var fantastisk og ufattelig mør. Jeg ba om "rå" og det var den!
Det å få servert filet mignong, var i tillegg en ekstra pluss i boken!
Grønnsakene var "aldente" og sausen var frisk, vill og dyp på smak.
Jeg bestilte to øl til og den beste til retten var Harding. En deilig øl, som var lys, litt søtlig og frisk i smaken, som etter noen sekunder etter å ha drukket den, kommer det frem en mørk øl smak bak på tungen. Ypperlig!

Jeg kunne ikke dy meg og måtte spørre etter Kollen og takke hun personlig!

Tusen takk for en fantastisk middag og ikke minst service! Vi valgte riktig restaurant, etter 8 timers bilkjøring!

Takk, Vidar K
Anmeldt 13 august 2017 via mobile enheter

At denne restauranten topper listen på TripAdvisor sier vel mest om de andre tilbudene på Voss, alternativt de som legger igjen tilbakemeldinger ... det sier hvertfall lite om standarden på maten her.

Er du ute etter burger dynket i dressing, frityrstekt mat du kan få på hvilket som helst gatekjøkken, og pommes frites - så er dette (og tusen andre) stedet for deg.

Takk, imflickring
Anmeldt 6 august 2017 via mobile enheter

Glimrende service og mat fra Vossevangen Grill og Steakhouse. Utrolig hyggelig servitør som fikset en liten sharingrett som forrett før vi ble servert hjort. Når det i tillegg ble servert godt lokalt øl ble det full pott! Kommer tilbake.

Takk, Jan Egil H
Anmeldt 14 juli 2017 via mobile enheter

Kjempe god burger. God og rask service. Fine toaletter. Sentralt plassert i Vangsgata.Anbefales på det sterkeste.

Takk, Reidun S

Reisende som så på Vossevangen Grill & Steakhouse, så også på

Har du vært i Vossevangen Grill & Steakhouse? Del dine erfaringer!