“God mat og vin”

Kjøkken: Amerikansk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Vi hadde et godet måltid med indrefilet av hjort og husets rødvin, båe mat og vin var fortreffelig. Denne plassen kan anbefales

1  Takk, t0rej_rnl

Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Så dårlig service at vi aldri fikk spist.

Vi sjekket ut TA for tips om hvor vi skulle spise, og gikk ens ærend i retning av dette spisestedet pga. gode anmeldelser - for en nedtur.

Det var noe kø når vi kom, og mange utydda bord. Det kom spørsmål om vi ville sitte ute eller inne, og vi sa at vi kunne sitte ute hvis varmen var på. Etter 5 min var bordet klart, uten varme. Noen menyer ble hevet på bordet, og det var den servicen vi fikk.

De tre bordene som kom etter oss fikk alle bestille drikke, men på tross av både blikk og hender kom det aldri noen kelner til oss. Først når de to bordene som kom etter oss hadde fått forrett på bordet orket en kelner å stikke innom. Nå var det gått 20-30 min, og vi var derfor klar for å bestille både mat og drikke. Men, nei. Han kunne ikke ta i mot bestilling av mat før han hadde «sjekket køen». Vel, da var begeret fullt og vi forlot plassen.

Kurset kundeservice 101 anbefales.

4  Takk, vthise
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Maten var god, både burger, pizza og lam. Store porsjoner. Litt varmt i lokalet, men dessverre tok det altfor lang tid , mer enn 45 min, fra maten var bestilt til vi mottok maten.

Takk, mifube
Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Etter noen timer i bil fra Østlandet stoppet vi på Voss for en natt.

Når restaurant skulle plukkes ut ble valget tatt i samsvar med familien ( jeg har vært her før og vet at maten er god) Litt kø ved ankomst men utrolig flinke på informasjon og ikke minst kjempe hyggelig betjening, faktisk helt fantastisk.

Maten som var Biff var god og hele familien ble fornøyd.

Litt med Øl på lager i høysesong kunne vært lurt men det gikk bra.

Meget hyggelig opplevelse og takk til personell

Ble foresten invitert til Esso Evje dagen etterpå for kaffe og boller til kjøreturen

2  Takk, janfrodeh2016
Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Super mat' hyggelige folk.
Vi måtte vente ganske lenge på maten, med det var det verdt! Torsk og kyllingfilet var rettene vi spiste. Veldig gode smaker, fint anrettet og rikelig med mat.
Prisene er helt greie.
Pluss for å uoppfordret komme med vannskål til hunden!

1  Takk, frodea613

Reisende som så på Vossevangen Grill & Steakhouse, så også på

Har du vært i Vossevangen Grill & Steakhouse? Del dine erfaringer!