“Tapastallerken er ikke verdt turen!”

Vossevangen Grill & Steakhouse
Vurdert som nr. 1 av 19 Restauranter i Vossevangen
Kjøkken: Amerikansk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 28. august 2021 via mobile enheter

Vi blir møtt av servitører som overser oss og blir stående en stund å vente. Etterhvert får vi kontakt og et bord. Vi bestiller Tapastallerken. Men når vi får retten ser det meste likt ut, brunt og kjedelig (med noen skiver druer, agurk og paprika som ikke passer inn i retten). Det smaker ikke godt, maten er tørr, overstekt. Alt er fritert i sammen gryte.
Kan ikke anbefales.

Takk, ElDesperados

Anmeldt 28. august 2021 via mobile enheter

Var innom for å ete middag. Koslig lokale og servitøren var veldig hyggelig og flink. Fekk bestille maten kjapt, og den kom kjapt. Kanskje litt for kjapt. Vi bestilte biff og burger.
Eine biffen var kald inni og vart sendt tilbake på kjøkkenet, fekk ny som igjen var kald. Endra då til en pizza som var veldig god ☺️
Servicen var veldig bra!

Takk, frktn
Anmeldt 18. august 2021 via mobile enheter

Dette var bare dyrt og dårlig. Jeg bestilte nachos som kom med en kjedelig rømmedressing og salsa - ingen guacamole. Det hadde antakelig vært en bedre matopplevelse og kjøpt chips og dipp på Coop’en rett over gaten. Resten av reisefølget var heller ikke imponert over maten. Selv om vi var mange og la ned mye penger, virket betjeningen mest interessert i å få oss ut av restauranten. Alt i alt en gjennomført dårlig opplevelse.

1  Takk, HeleneFH
Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Vi hadde et godet måltid med indrefilet av hjort og husets rødvin, båe mat og vin var fortreffelig. Denne plassen kan anbefales

1  Takk, t0rej_rnl
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Så dårlig service at vi aldri fikk spist.

Vi sjekket ut TA for tips om hvor vi skulle spise, og gikk ens ærend i retning av dette spisestedet pga. gode anmeldelser - for en nedtur.

Det var noe kø når vi kom, og mange utydda bord. Det kom spørsmål om vi ville sitte ute eller inne, og vi sa at vi kunne sitte ute hvis varmen var på. Etter 5 min var bordet klart, uten varme. Noen menyer ble hevet på bordet, og det var den servicen vi fikk.

De tre bordene som kom etter oss fikk alle bestille drikke, men på tross av både blikk og hender kom det aldri noen kelner til oss. Først når de to bordene som kom etter oss hadde fått forrett på bordet orket en kelner å stikke innom. Nå var det gått 20-30 min, og vi var derfor klar for å bestille både mat og drikke. Men, nei. Han kunne ikke ta i mot bestilling av mat før han hadde «sjekket køen». Vel, da var begeret fullt og vi forlot plassen.

Kurset kundeservice 101 anbefales.

4  Takk, vthise

Reisende som så på Vossevangen Grill & Steakhouse, så også på

Har du vært i Vossevangen Grill & Steakhouse? Del dine erfaringer!