arnt3800
Tønsberg, Norge
Anmeldelse av Scandic Voss
2,0 av 5 boblerAnmeldt 13. juli 2020via mobile enheter
Evelinn Gule Kolltveit, Guest Services / Front OfficeScandic Voss, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 14. juli 2020
Kjære arnt3800, takk for din tilbakemelding. Jeg skjønner at dere ble frustrert når rommet ikke var klart,
av ulike årsaker kom vi veldig på etterskudd denne dagen uten at vi klarte å få inn noe ekstra bemanning.
Det er selfølgelig veldig leit å vi må passe på at dette ikkje skjer igjen. Etter å hatt stengt en lang periode
er vi forsattt i en opplæringsperiode men det går heldigvis bedre dag for dag- Håper vi kan få sjangsen til å ønske deg velkommen igjen slik at vi kan få rettet opp igjen førsteintrykket.
  • Vio.com
kr 2 531
    kr 2 531
3.1 km fra Scandic Voss
Gratis parkering
Koselig fjellstue med flott hage. Grill og badestamp.
kr 1 390
46.0 km fra Scandic Voss
Se flere hoteller i Vossevangen
Anmeldt 13. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Evelinn Gule Kolltveit, Guest Services / Front Office på Scandic Voss, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. august 2020

Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde et koselig rom på Scandic Voss 2 voksne, en tenåring og et barn. Første tur til Voss for oss alle.

Pga Korona var det en del tilbud som falt bort, noe vi fikk god informasjon om på forhånd og ved innsjekk. Til frokost fikk vi ferdigpakkede tallerkener med pålegg og brødskiver. Vel og bra dette, men ikke noe for en 13-åring. Hotellet har dessverre plassert verdens sureste og stressede kokk ved varmmaten som dessverre har gjort at vi husker hotellet for «kokken som kranglet om pannekakene». Pannekakene var for barn under 12 år, og da min 13-åring spurte pent om to pannekaker ble hun nektet dette. Vi har forståelse for at det er koronahensyn som må tas, men akkurat dette forstod vi ikke. Er det ikke kunden som er i fokus på et hotell?

Ellers helt fint hotell. Fin beliggenhet.

1  Takk, Zootpower
Evelinn Gule Kolltveit, Guest Services / Front Office på Scandic Voss, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. juli 2020

Kjære Zootpower,
Takk for fin tilbakemelding etter første Vossatur, det var bra at rommet falt i smak og at dere ble godt
informert ved innsjekk om våre begrenset tilbud i denne perioden. Når det gjelder frokosten og regler for
pannekaker til barn er jeg enig at vi ikke kan være så firkantet, takk for beskjed. Jeg tar dette videre.
Håper å se dere tilbake på Voss ved en senere anledning så vi kan få gjort opp intrykket på frokosten.

Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Fint hotell, men sovet minimalt og sår rygg grunnet vond seng. Også tog som bråker noe voldsomt utenom vinduet. Her må de ha bommet på lydisoleringen.

Utover at æ ikke har sovet å e ødelagt i ryggen så e d fint her. Innredningen på rommet kunne også selv vært snekret sammen av min sønn på 11 år.

1  Takk, fredriks1

Kjære fredriks,
Takk for din tilbakemelding, så kjekt å se at du likte hotellet. Det kan høres ut som du har sovet i våre
køyesenger, de er nok ikke like behagelig som våre vanlige senger, derfor anbefaler vi disse for barn.
Innredning er designet av arkitekter men har et moderne og sporty design. Håper å se dere igjen ved en annen
anlednign så skal vi sørge for at du får en bedre opplevelse med sengene.

Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Forventet mye mer. Absolutt ikke klare for gjester etter korona stengning. Bodde 2 netter, ikke vask av rom mens vi var der, ikke bytt av håndkler , ikke såpe på badet, store hybelkaniner overalt, bar hadde ikke ingredienser til en gin og tonic engang, restaurant stengt for middag pga covid, men åpen for frokost hvor det knapt var noen covid forhåndsregler utenom pålegg og brød som var pakket i plast. Ikke verdt pengene, styr unna til alt er oppe går igjen

Takk, christianhayopsahl

Kjære christianhayopsahl,
Takk for din ærlige tilbakemelding, det var leit å se at oppholdet ikke ble slik du forventet.
Her er det desverre flere ting som ikke har vært som det skulle, det beklager vi. Jeg kontakter
deg direkte slik at vi kan få muligheten til å invitere deg tilbake å gjøre opp intrykket.
Vi prøver å løse utfordringene på best mulig måte med masse gjester på Norgesferie og ta vare på smittevern.

Anmeldt 12. juli 2020

Min samboer og meg bodde på hotellet i en natt. Veldig hyggelig personale, fine rom og rent og pent, akkuratt som det skal være på ett Scandic hotell.

Bra frokost tross litt usmak på røkelaksen.

Eneste upraktiske med dette hotellet er at du ikke kan kjøre fram til døren (iallefall ikke som vi fikk med oss) utenfor inngangen er det en bussterminal med innkjøring forbudt. Dette gjør at man må enten finne en ledig parkering og dra med seg all bagasjen, eventuelt kan man parkere på 15 minutter ekspress parkering ved togstasjonen og sjekke kjapt inn med bagasjen før man finner en annen parkeringpsplass.

Alt i alt en fin opplevelse

1  Takk, Andreas L

Kjære Andreas L.
Tusen takk for fin tilbakemelding, kjekt å se at dere likte hotellet og ble møtt av vårt hyggelige personale.
Ja enig at logistikken er noe utfordrende når man kommer med bil, siden det er offenltig bussholdeplass på fremsiden av hotellet. Som du skriver kan man stoppe 15m ved "kyss og køyr" feltet i evangervegen og lempe av bagsje for å så finne offenltig parkering. Heldigvis kommer det en bedre løsning på sikt med parkeringshus vegg i vegg med hotellet, det gleder vi oss til.