Jorpeland_traveler
5,0 av 5 boblerRenslighet
5,0 av 5 boblerService
5,0 av 5 boblerSovekvalitet
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Evelinn Gule Kolltveit, Guest Services / Front OfficeScandic Voss, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 14. juli 2020
Kjære Jorpeland_traveler,
Tusen takk for hyggelig tilbakemleding etter deres opphold på Scandic Voss.
Vi er helt enig at logistikken ikke er den beste når du kommer med bil, heldigvis kommer
det en bedre løsning med parkeringshus vegg i vegg med hotellet på sikt.
Velkommen igjen!

• Scandic Hotels
        kr 2 118
      0.0 km fra Scandic Voss
      Restaurant
      Koselig fjellstue med flott hage. Grill og badestamp.
      kr 1 650
      40.2 km fra Scandic Voss
      53.0 km fra Scandic Voss
      Se flere hoteller i Vossevangen
      Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Vi skrev på booking at vi ankom kl 1500. Ankom kl 1730. Hotellrom 2 stk ikke klargjort. Resepsjonist var mer opptatt av og ta telefonen men vi fikk tilslutt rom kl 1800. Dette er nok ett problem med opplæring og kundebehandling og vi håper dette ikke gjentar seg

Takk, arnt3800
      Evelinn Gule Kolltveit, Guest Services / Front Office på Scandic Voss, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. juli 2020

Kjære arnt3800, takk for din tilbakemelding. Jeg skjønner at dere ble frustrert når rommet ikke var klart,
      av ulike årsaker kom vi veldig på etterskudd denne dagen uten at vi klarte å få inn noe ekstra bemanning.
      Det er selfølgelig veldig leit å vi må passe på at dette ikkje skjer igjen. Etter å hatt stengt en lang periode
      er vi forsattt i en opplæringsperiode men det går heldigvis bedre dag for dag- Håper vi kan få sjangsen til å ønske deg velkommen igjen slik at vi kan få rettet opp igjen førsteintrykket.

Anmeldt 13. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
      Evelinn Gule Kolltveit, Guest Services / Front Office på Scandic Voss, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. august 2020

Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde et koselig rom på Scandic Voss 2 voksne, en tenåring og et barn. Første tur til Voss for oss alle.

Pga Korona var det en del tilbud som falt bort, noe vi fikk god informasjon om på forhånd og ved innsjekk. Til frokost fikk vi ferdigpakkede tallerkener med pålegg og brødskiver. Vel og bra dette, men ikke noe for en 13-åring. Hotellet har dessverre plassert verdens sureste og stressede kokk ved varmmaten som dessverre har gjort at vi husker hotellet for «kokken som kranglet om pannekakene». Pannekakene var for barn under 12 år, og da min 13-åring spurte pent om to pannekaker ble hun nektet dette. Vi har forståelse for at det er koronahensyn som må tas, men akkurat dette forstod vi ikke. Er det ikke kunden som er i fokus på et hotell?

Ellers helt fint hotell. Fin beliggenhet.

1  Takk, Zootpower

Kjære Zootpower,
      Takk for fin tilbakemelding etter første Vossatur, det var bra at rommet falt i smak og at dere ble godt
      informert ved innsjekk om våre begrenset tilbud i denne perioden. Når det gjelder frokosten og regler for
      pannekaker til barn er jeg enig at vi ikke kan være så firkantet, takk for beskjed. Jeg tar dette videre.
      Håper å se dere tilbake på Voss ved en senere anledning så vi kan få gjort opp intrykket på frokosten.

Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Fint hotell, men sovet minimalt og sår rygg grunnet vond seng. Også tog som bråker noe voldsomt utenom vinduet. Her må de ha bommet på lydisoleringen.

Utover at æ ikke har sovet å e ødelagt i ryggen så e d fint her. Innredningen på rommet kunne også selv vært snekret sammen av min sønn på 11 år.

1  Takk, fredriks1

Kjære fredriks,
      Takk for din tilbakemelding, så kjekt å se at du likte hotellet. Det kan høres ut som du har sovet i våre
      køyesenger, de er nok ikke like behagelig som våre vanlige senger, derfor anbefaler vi disse for barn.
      Innredning er designet av arkitekter men har et moderne og sporty design. Håper å se dere igjen ved en annen
      anlednign så skal vi sørge for at du får en bedre opplevelse med sengene.

Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Forventet mye mer. Absolutt ikke klare for gjester etter korona stengning. Bodde 2 netter, ikke vask av rom mens vi var der, ikke bytt av håndkler , ikke såpe på badet, store hybelkaniner overalt, bar hadde ikke ingredienser til en gin og tonic engang, restaurant stengt for middag pga covid, men åpen for frokost hvor det knapt var noen covid forhåndsregler utenom pålegg og brød som var pakket i plast. Ikke verdt pengene, styr unna til alt er oppe går igjen

Takk, christianhayopsahl

Kjære christianhayopsahl,
      Takk for din ærlige tilbakemelding, det var leit å se at oppholdet ikke ble slik du forventet.
      Her er det desverre flere ting som ikke har vært som det skulle, det beklager vi. Jeg kontakter
      deg direkte slik at vi kan få muligheten til å invitere deg tilbake å gjøre opp intrykket.
      Vi prøver å løse utfordringene på best mulig måte med masse gjester på Norgesferie og ta vare på smittevern.