TripadvisorUSD 173
Booking.comUSD 173
ScandicHotels.comUSD 174
eDreamsUSD 173
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Romma og hotellet er fint, men det stoppar dar.

Vennen min fekk ein skittent rom, boss i skapene, skittent bad var bare toppen av kransekaka, sølv om ein kom i fem tida var ikkje romme klart.

Sjølv om hotellet var nesten fullt hadde dei ikkje opna restauranten. Det var stappfullt i baren. Dei hadde enkelt rettar i baren, maten var ok.
Det som ikke var godt var drinkar, dei smaka rett og slett vondt, ein kan ikkje ta 120 kr for ein drink som ikkje er lagd med skikkelige produkter. Dei prøver å spare tid og pengar med å ha ferdige miksa mojito smak, ikkje bra! Leiinga sit ansvar.

Det toppa seg med kø på 35 min til frukost, dei hadde alt for få på jobb noko hotell leiinga bør syta før. Vi hadde ikkje samvit til å klage på dette då det ikkje var servitørane sin feil. Mange bord var ikkje rydda grunna at det var for få på jobb. Scandic dykk kan ikkje tyne personalet så mykje.

Ellers var også treningsrommet og sauna var stengt, eg har denne sommaren vore på mange hotell og overnattingsstadar, ingen hadde desse fasilitetene stengd, dei burde åpne for det også på Voss Scandic. Det vikar som dei ikke har fulgt med i timen og streng på noko og slapp på noko mtp smittevern.

Takk, hakkin886
Evelinn Gule Kolltveit, Guest Services / Front Office på Scandic Voss, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juli 2020

Kjære hakkin886
Takk for konstruktiv tilbakemelding etter ditt opphold på Scandic Voss.
Angående renhold er det selfølgelig ikke akseptabelt, jeg regner med dette ble
rettet opp av vårt personale når dere sa ifra. De ferdigblanda drinkene er et nytt
produkt kalla "tails" som er på norsk er "drink på tapp". Her må jeg sjekke opp om bartender
kan ha miksa på feil måte, de skal jo ikke smake vondt. Takk for at du sier ifra.
Grunnet logistikk og koronatiltak som vi må ta hensyn til er det desverre noe ventetid på bord på
frokosten mellom kl 09-10.30, vi tilbyr derfor frokostpakker i resepsjon ved bestilling dagen i forveien for
dem som ikek vil stå i kø eller spise av bufffet. Håper du vil gi oss en ny sjangse ved en senere anledning så
vi får rettet opp igjen intrykket.
Evelinn og Team Scandic Voss

Anmeldt 13. juli 2020

Hotellet ligger sentralt til alt på Voss.
Det eneste utfordringen dette hotellet har er at det er umulig å sette av bagasje når du kommer med bil. At hotellet ikke har parkering er helt greit, men at en ikke kan laste av bagasje uten å risikere bot er en svakhet de må jobbe med.
Vi kommer gjerne tilbake.

• Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, Jorpeland_traveler
Evelinn Gule Kolltveit, Guest Services / Front Office på Scandic Voss, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. juli 2020

Kjære Jorpeland_traveler,
Tusen takk for hyggelig tilbakemleding etter deres opphold på Scandic Voss.
Vi er helt enig at logistikken ikke er den beste når du kommer med bil, heldigvis kommer
det en bedre løsning med parkeringshus vegg i vegg med hotellet på sikt.
Velkommen igjen!
Evelin & Team Scandic Voss

Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Vi skrev på booking at vi ankom kl 1500. Ankom kl 1730. Hotellrom 2 stk ikke klargjort. Resepsjonist var mer opptatt av og ta telefonen men vi fikk tilslutt rom kl 1800. Dette er nok ett problem med opplæring og kundebehandling og vi håper dette ikke gjentar seg

Takk, arnt3800

Kjære arnt3800, takk for din tilbakemelding. Jeg skjønner at dere ble frustrert når rommet ikke var klart,
av ulike årsaker kom vi veldig på etterskudd denne dagen uten at vi klarte å få inn noe ekstra bemanning.
Det er selfølgelig veldig leit å vi må passe på at dette ikkje skjer igjen. Etter å hatt stengt en lang periode
er vi forsattt i en opplæringsperiode men det går heldigvis bedre dag for dag- Håper vi kan få sjangsen til å ønske deg velkommen igjen slik at vi kan få rettet opp igjen førsteintrykket.
Evelinn & Team Scandic Voss

Anmeldt 13. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Evelinn Gule Kolltveit, Guest Services / Front Office på Scandic Voss, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. august 2020

Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde et koselig rom på Scandic Voss 2 voksne, en tenåring og et barn. Første tur til Voss for oss alle.

Pga Korona var det en del tilbud som falt bort, noe vi fikk god informasjon om på forhånd og ved innsjekk. Til frokost fikk vi ferdigpakkede tallerkener med pålegg og brødskiver. Vel og bra dette, men ikke noe for en 13-åring. Hotellet har dessverre plassert verdens sureste og stressede kokk ved varmmaten som dessverre har gjort at vi husker hotellet for «kokken som kranglet om pannekakene». Pannekakene var for barn under 12 år, og da min 13-åring spurte pent om to pannekaker ble hun nektet dette. Vi har forståelse for at det er koronahensyn som må tas, men akkurat dette forstod vi ikke. Er det ikke kunden som er i fokus på et hotell?

Ellers helt fint hotell. Fin beliggenhet.

1  Takk, Zootpower

Kjære Zootpower,
Takk for fin tilbakemelding etter første Vossatur, det var bra at rommet falt i smak og at dere ble godt
informert ved innsjekk om våre begrenset tilbud i denne perioden. Når det gjelder frokosten og regler for
pannekaker til barn er jeg enig at vi ikke kan være så firkantet, takk for beskjed. Jeg tar dette videre.
Håper å se dere tilbake på Voss ved en senere anledning så vi kan få gjort opp intrykket på frokosten.
Evelinn & Team Scandic Voss