Booking.comUSD 154
ScandicHotels.comUSD 153
eDreamsUSD 154
Anmeldt 31. juli 2020

Kom til hotellet om kvelden .Ingen parkering.Måtte parkere ulovlig over gaten.Slepte kofferten mine opp alle trappene.Heisen kan bare brukes med romkort.Rommet var møblert med ubehandlede plywood plater.Fikk samme følelse som da vi bygde guttehytter som barn.Kjipt for 2200 kr.Så fram til en øl i baren.Den kostet 23kr for en deciliter,noe som gjorde at jeg kom meg ut derifra.Frokostkøen startet nesten i resepsjonen.Jeg talte minst 15 tomme bord full av skittne tallerkner.Da jeg kom frem og jeg ville bestille favoritt retten min egg/bacon fik jeg grei beskjed at bacon serverte de ikke på dette hotellet.Masse hele brød men ingen kniv.Da jeg vanligvis ikke bærer kniv på meg så måtte alt spises uten.Utsjekkingen var problematisk etter venting og voksende kø bak meg og to damer som stirret sint inn i skjermen løste det seg plutselig med spørmålet om jeg var tenkt å betale med visa kortetsom jeg hadde oppgitt på bestillingen.Aldri mer Scandic.

Takk, KjetilF
Evelinn Gule Kolltveit, Guest Services / Front Office på Scandic Voss, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. august 2020

Kjære Kjetil, Tusen takk for din tilbakemelding! Det var veldig leit å høre om deres opplevelse hos oss. Slik ønsker vi ikke det skal være. Det jobbes med å få lettere tilgjengelighet til hotellet med bil. Heisen fra 1 til 2 etg, trenger du ikke kort for å ta. Beklager du ikke fikk beskjed om dette. Kniv til brødskjæring, skal alltid være tilgjengelig ved brødet. Beklager om den ikke var det. Det har til tider vært stor pågang til frokost. Rutiner for gjennomførelse her er blitt grundig gjennomgått. Ha en fortsatt fin sommer! Varme hilsener fra Team Scandic Voss

Anmeldt 27. juli 2020

Aller først:
Hotellet ligger helt perfekt; på jernbanestasjonen der Fleischer hotell er i den andre enden. Mellom dem ligger Voss Gondol.
Parkering på motsatt side av jernbanen; Vær tidlig ute for å få plass - det blir fort fullt.

hotellet er ganske nytt og har trivelige rom herunder fellesområder(resepsjon,bar, restaurant).

Vi tok Voss gondol opp og gikk ned( bratt og seig; den tar på lårene om dere fristes).
Hva er vel bedre da enn en øl i baren( for mange av oss)?
Feil.... Den er stengt- Du må gå til resepsjonen for kjøp: Vel der var det 2 stk som tok imot nye gjester( det stod kø i trappen fra bakkeplan og opp). Mye sukk og stønn over venting.

Vi fikk da med oss at restauranten også var stengt!!! Hæ??? Er det ikke nå virkelig mulighetene ligger for å selge mest mulig og ta igjen det tapte for 2.kvartal???

Altså gikk vi til Fleischer:
Ble møtt svært hyggelig i resepsjonen og fikk tilgang uten trøbbel til baren og hadde en hyggelig time der med champagne.
Vi spurte om det var mulig å spise der og den servicemindede dame kontaktet hovmester og det var ingen problemer. Middag 19.3o

Vi bodde på Scandic Stiklestad i slutten av juni - der var det ingen problem med verken bar(og diverse servering ) samt restaurant.

Det Scandic Voss presterte var heller tynt.

På toppen av det hele - frokosten- :
Endelig litt mer buffet, men de serverer ikke bacon !!!? og speilegg er kaldt.
Sorry, dette var for dårlig. Når overnatting og frokost er på ca 17oo,- så synes ikke jeg dette var noe å juble over.

Dessverre ( bilder har jeg, men de fra Fleischers hotell)

2  Takk, guideOslo

Kjære GuideOslo,

Tusen takk for din tilbakemelding!

Det var leit å høre om deres opplevelse hos oss. Sommeren har vært hektisk til tider. Grunnet slik situasjonen er, har restaurant og bar vært stengt. Vi har per idag, bar åpen med et lite men godt mat tilbud 18-21 på kvelden. Beklager at dette tilbudet ikke var når dere bodde hos oss. Mangel på Bacon og kalde speilegg er informert videre til vårt kjøkken. Det var kjekt å høre at dere likevel fikk en god opplevelse på Voss, til tross for at vi ikke var der for å gi dere denne. Noe som var veldig leit. Det var hyggelig å høre at vi har trivelige rom hos oss. Turen ned fra Haungurstoppen er god trim for lårene, så det er godt å komme ned. Ha en fin sommer videre og velkommen tilbake! Varme hilsener fra Team Scandic Voss

Anmeldt 25. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Evelinn Gule Kolltveit, Guest Services / Front Office på Scandic Voss, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. august 2020

Anmeldt 25. juli 2020

Hotellet var helt ok. Litt lite behjelpelige ansatte, svarte kort og var ikke særlig løsningsorientert. Jeg reiste alene med to små barn (4 og 5år) og det var ikke mulig å få middag levert på rommet. Middagen var for sen for at vi kunne spise alle tre, og da ble det umulig for meg å spise etter de var lagt.
Renholdet på hotellet var ikke bra under oppholdet. Vi bodde der i tre netter og ingen var inne å støvsugde, tømte boss eller skiftet håndklær. Selv om jeg hang lapp på døren om at jeg ønsket dette. Vi fikk en pose med hånklær og toalettpapir på døren (ikke nok til alle) og jeg måtte selv tømme bosset. Egentlig greit nok, men jeg forventer at dette blir gjort på et hotell. Gulvet var rimelig fullt av sand og smuler etter 3 dager, uansett hvor forsiktig man er med å ta av sko og spise pent. Jeg kommer nok ikke til å ha dette hotellet som førstevalg om jeg skal til Voss mer enn en natt. Frokosten var helt ok, grei hotell frokost. Litt kjipe på varm-maten, man måtte gå flere ganger for å få mer en det de beregnet på en person, selv om det ble sagt at det var til oss alle tre.
Ikke egnet for opphold for en voksen alene med små barn.
Ekstrasengen kunne trengt en myk overmadrass, det var kun hakket over å sove på gulvet.

Takk, GuriGla

Hei GuriGla,
Tusen takk for din tilbakemelding! Det var leit å høre om deres opplevelser hos oss. Grunnet slik det er nå, får vi dessverre ikke tatt borommene våre. Dette er en løsning for smittevern for deg som gjest og våre ansatte. Beklager dere ikke fikk nok håndklær og toalettpapir på døren. Teamet vårt vil bli informert om å være mer løsningsorientert, noe vi så absolutt ønsker å være. Ha en fortsatt sommer! Varme hilsener, Team Scandic Voss

Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Gode rom med god lydisolering. Men alt for liten kapasitet på frokostbuffeten. 15 minutter etter frokosten var åpnet, var køen inn ca 15 meter lang. Tomt for pålegg, tørt brød og tomt for juice osv...

Takk, fridtj0ff
Evelinn Gule Kolltveit, Guest Services / Front Office på Scandic Voss, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2020

Kjære fridtj0ff
Takk for din tilbakemelding, det setter vi pris på. Kjekt å se at du likte rommene på hotellet.
Som du sikker er informert om er frokosten ertsattet i sommer
med en kornavennlig buffet, så det blir noe mer begrenset en vanlig. Med mange på norgesferie og tiltak
i forbindelse med smittevern blir det noe kø da vi må kontrollere antallet i frokostsalen.
Håper du vil komme tilbake å teste ut frokosten når vi er helt tilbake til vanlig standar.
Mvh
Evelinn & Team Scandic Voss