2 personer ser på dette hotellet
ScandicHotels.comUSD 174
eDreamsUSD 173
CheapTicketsUSD 173
Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

Hotellet ligget sentralt ved jernbanestasjonen og den nye gondol banen. Veldig ok rom, nydelig frokost og ikke minst særdeles hyggelig og serviceinnstilt personale i alle ledd. Restauranten var stengt pga covid-19, men flere andre spisesteder ligger en kort spasertur unna. Baren var åpen med flott terrasse hvor man kunne beundre vakre Voss!

Dato for oppholdet: august 2020
1  Takk, kih61
Evelinn Gule Kolltveit, Guest Services / Front Office på Scandic Voss, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. august 2020

Hei kih61,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding og rating av ditt opphold hos oss!

Det var hyggelig å høre rommet var veldig ok, samt frokosten nydelig og det aller viktigste: særdeles hyggelig og serviceinnstilt personale i alle ledd :) Nå har vi også et lite, men godt mat tilbud i baren mellom 18-21 hver dag :)

Ha en fortryllende sommer videre og velkommen tilbake!

Varme hilsener fra alle oss i Team Scandic Voss

Anmeldt 3. august 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Evelinn Gule Kolltveit, Guest Services / Front Office på Scandic Voss, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. august 2020

Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Elendig frokostfasilitering. Lange køer for å komme inn i resturanten. Prøvde og frokost i pose som måtte bestilles kvelden før. Den inneholdt en halv tørr baguett, et grønnt surt eple og litt juice å drikke, styr unna denne. Rene rom og gode senger. Bodde på hotellet 3 overnattinger. Var ikke parkeringsmulighet ved hotellet. Ca. 700 m å gå til parkeringshus (det var fullt på en parkeringsplass som ligg "bak" hotellet.

Takk, vakrevestland

Kjære vakrevestland,

Tusen takk for din tilbakemelding og rating!

Det var leit å høre om deres opplevelse til frokost hos oss. Til tider har det vært stor pågang på frokosten vår i sommer. Det er blitt nøye vurdert for å forbedre denne hos oss. Det er satt igang arbeid for 140 offentlige parkeringsplasser rett ved siden av hotellet vårt. Inntil da lover vi å gjøre vårt beste for å henvisning av nærmeste parkering. Kjekt å høre sengene våre er gode og rommet rent. Ha en fortsatt fin sommer og velkommen tilbake! Varme hilsener fra Team Scandic Voss

Anmeldt 31. juli 2020

Kom til hotellet om kvelden .Ingen parkering.Måtte parkere ulovlig over gaten.Slepte kofferten mine opp alle trappene.Heisen kan bare brukes med romkort.Rommet var møblert med ubehandlede plywood plater.Fikk samme følelse som da vi bygde guttehytter som barn.Kjipt for 2200 kr.Så fram til en øl i baren.Den kostet 23kr for en deciliter,noe som gjorde at jeg kom meg ut derifra.Frokostkøen startet nesten i resepsjonen.Jeg talte minst 15 tomme bord full av skittne tallerkner.Da jeg kom frem og jeg ville bestille favoritt retten min egg/bacon fik jeg grei beskjed at bacon serverte de ikke på dette hotellet.Masse hele brød men ingen kniv.Da jeg vanligvis ikke bærer kniv på meg så måtte alt spises uten.Utsjekkingen var problematisk etter venting og voksende kø bak meg og to damer som stirret sint inn i skjermen løste det seg plutselig med spørmålet om jeg var tenkt å betale med visa kortetsom jeg hadde oppgitt på bestillingen.Aldri mer Scandic.

Takk, KjetilF

Kjære Kjetil, Tusen takk for din tilbakemelding! Det var veldig leit å høre om deres opplevelse hos oss. Slik ønsker vi ikke det skal være. Det jobbes med å få lettere tilgjengelighet til hotellet med bil. Heisen fra 1 til 2 etg, trenger du ikke kort for å ta. Beklager du ikke fikk beskjed om dette. Kniv til brødskjæring, skal alltid være tilgjengelig ved brødet. Beklager om den ikke var det. Det har til tider vært stor pågang til frokost. Rutiner for gjennomførelse her er blitt grundig gjennomgått. Ha en fortsatt fin sommer! Varme hilsener fra Team Scandic Voss

Anmeldt 27. juli 2020

Aller først:
Hotellet ligger helt perfekt; på jernbanestasjonen der Fleischer hotell er i den andre enden. Mellom dem ligger Voss Gondol.
Parkering på motsatt side av jernbanen; Vær tidlig ute for å få plass - det blir fort fullt.

hotellet er ganske nytt og har trivelige rom herunder fellesområder(resepsjon,bar, restaurant).

Vi tok Voss gondol opp og gikk ned( bratt og seig; den tar på lårene om dere fristes).
Hva er vel bedre da enn en øl i baren( for mange av oss)?
Feil.... Den er stengt- Du må gå til resepsjonen for kjøp: Vel der var det 2 stk som tok imot nye gjester( det stod kø i trappen fra bakkeplan og opp). Mye sukk og stønn over venting.

Vi fikk da med oss at restauranten også var stengt!!! Hæ??? Er det ikke nå virkelig mulighetene ligger for å selge mest mulig og ta igjen det tapte for 2.kvartal???

Altså gikk vi til Fleischer:
Ble møtt svært hyggelig i resepsjonen og fikk tilgang uten trøbbel til baren og hadde en hyggelig time der med champagne.
Vi spurte om det var mulig å spise der og den servicemindede dame kontaktet hovmester og det var ingen problemer. Middag 19.3o

Vi bodde på Scandic Stiklestad i slutten av juni - der var det ingen problem med verken bar(og diverse servering ) samt restaurant.

Det Scandic Voss presterte var heller tynt.

På toppen av det hele - frokosten- :
Endelig litt mer buffet, men de serverer ikke bacon !!!? og speilegg er kaldt.
Sorry, dette var for dårlig. Når overnatting og frokost er på ca 17oo,- så synes ikke jeg dette var noe å juble over.

Dessverre ( bilder har jeg, men de fra Fleischers hotell)

2  Takk, guideOslo

Kjære GuideOslo,

Tusen takk for din tilbakemelding!

Det var leit å høre om deres opplevelse hos oss. Sommeren har vært hektisk til tider. Grunnet slik situasjonen er, har restaurant og bar vært stengt. Vi har per idag, bar åpen med et lite men godt mat tilbud 18-21 på kvelden. Beklager at dette tilbudet ikke var når dere bodde hos oss. Mangel på Bacon og kalde speilegg er informert videre til vårt kjøkken. Det var kjekt å høre at dere likevel fikk en god opplevelse på Voss, til tross for at vi ikke var der for å gi dere denne. Noe som var veldig leit. Det var hyggelig å høre at vi har trivelige rom hos oss. Turen ned fra Haungurstoppen er god trim for lårene, så det er godt å komme ned. Ha en fin sommer videre og velkommen tilbake! Varme hilsener fra Team Scandic Voss