TripadvisorUSD 183
Booking.comUSD 183
eDreamsUSD 183
Anmeldt 21. september 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Evelinn Gule Kolltveit, Guest Services / Front Office på Scandic Voss, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. september 2020

Anmeldt 17. september 2020

Kort fortalt. Rommet var iskaldt uten mulighet for og øke varmen. Frokosten var skikkelig nedtur. Dårlig utvalg av brød. Bacon kunne jeg se langt etter og andre ting hotellet skryter på nett over og ha i Korona tilpasset buffé var heller ikke der, som pannekaker osv. Er bedre hotell til bedre pris På voss som har minst samme standard.

Takk, Andre V

Kjære Andre V, Takk for ytterlig tilbakemelding.
Vi tar dette med oss videre og setter pris på dialogen vi har hatt
rundt oppholdet ditt og må igjen beklage at vi ikke klarte å levere opp
til forventnignene.
Mvh
Evelinn & Team Scandic Voss

Anmeldt 8. september 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Evelinn Gule Kolltveit, Guest Services / Front Office på Scandic Voss, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. september 2020

Anmeldt 7. september 2020

• Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Evelinn Gule Kolltveit, Guest Services / Front Office på Scandic Voss, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. september 2020

Anmeldt 1. september 2020

Dato for oppholdet: august 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Evelinn Gule Kolltveit, Guest Services / Front Office på Scandic Voss, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. september 2020