Booking.comUSD 159
ScandicHotels.comUSD 159
eDreamsUSD 159
Anmeldt 27. september 2020 via mobile enheter

Et meget flott hotell med et veldig dyktig og hyggelig personale. Frokosten var meget innbydende og smakfull med alt en kan ønske seg .Videre var besøket på treningsrommet en fornøyelse med masse utstyr og nydelig utsikt over Vangsvannet.Vi kommer gjerne tilbake ved en senere anledning.

Takk, misjeoyvind
Evelinn Gule Kolltveit, Gjestetjenester/resepsjon på Scandic Voss, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. september 2020

Kjære Øyvind. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding.
Kjekt å se at dere hadde en fin feiring og helg på Voss.
Velkommen igjen!
Mvh
Evelinn & Team Scandic Voss

Anmeldt 21. september 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Evelinn Gule Kolltveit, Guest Services / Front Office på Scandic Voss, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. september 2020

Anmeldt 17. september 2020

Kort fortalt. Rommet var iskaldt uten mulighet for og øke varmen. Frokosten var skikkelig nedtur. Dårlig utvalg av brød. Bacon kunne jeg se langt etter og andre ting hotellet skryter på nett over og ha i Korona tilpasset buffé var heller ikke der, som pannekaker osv. Er bedre hotell til bedre pris På voss som har minst samme standard.

Takk, Andre V

Kjære Andre V, Takk for ytterlig tilbakemelding.
Vi tar dette med oss videre og setter pris på dialogen vi har hatt
rundt oppholdet ditt og må igjen beklage at vi ikke klarte å levere opp
til forventnignene.
Mvh
Evelinn & Team Scandic Voss

Anmeldt 8. september 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Evelinn Gule Kolltveit, Guest Services / Front Office på Scandic Voss, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. september 2020

Anmeldt 7. september 2020

• Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Evelinn Gule Kolltveit, Guest Services / Front Office på Scandic Voss, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. september 2020