ScandicHotels.com
Anmeldt 13. juli 2021

Fantastisk frokost!! Meget hyggelig betjening; både ved resepsjon, velkomst til frokost og rengjøring. Veldig ok treningsrom! Bra beliggenhet midt i sentrum rett ved gondolen. Kjekk takterrasse. Kommer gjerne igjen

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, acf81
Evelinn Gule Kolltveit, Guest Services / Front Office på Scandic Voss, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. juli 2021

Kjære acf81, Tusen takk for fantastisk tilbakemelding. Utrolig kjekt å lese, Velkommen tilbake!
Mvh Team Scandic Voss

Anmeldt 6. juli 2021

Veldig fin beliggenhet i sentrum. Frokosten var god med et godt utvalg og god plass. Styr unna restauranten til middag. Resepsjonen var blide og hjelpsomme. Parkering ved togstasjonen for 69 kr pr døgn er akseptabelt. Ingen aircondition som fungerte på rommet, og kun et bittelite vindu som kunne åpnes. Dette vinduet hadde forøvrig ingen gardin, så det ble veldig lyst. Betalte 1650 for et helt enkelt hotellrom uten noe ekstra, så synes det var litt dyrt.

Romtips: Velg rom vekk fra togstasjonen
2  Takk, BirgitBr
Evelinn Gule Kolltveit, Guest Services / Front Office på Scandic Voss, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. juli 2021

Kjære BirgitBr, Tusen takk for tilbakemelding etter ditt opphold hos oss. Kjekt å se at dere satte pris på beliggenheten og at frokosten falt i smak. Vi skulle gjerne visst mer om din restaurantopplevelse så vi har mulighet til å forbedre oss. Håper du kan ta kontakt med oss direkte. De praktiske som ventilasjon og vindu uten gardin skal vi sjekke opp.

Anmeldt 1. juli 2021 via mobile enheter

Hadde ei overnatting her med mann og 1 hund. Vi fikk alle en varm velkomst og følte oss virkelig velkommen. Hotellet har er nydelig innreder og definitivt den beste plasseringen for reisende i hele Voss. Tog/buss/taxi er null meter unna inngangen. Parkering av bil er 200 meter bort i gata.
Rommet var stort, romslig, praktisk og nydelig innredet. Hunden trivdes godt med å ha utsikt ut mot hovedgata.
Sengene var himmelsk god å ligge i så det burde bli en god natts søvn. Vi besøkte hotellet i «ekstemsportveko» og med høye temperaturer ute. Nattesøvnen ble derfor litt ødelagt fordi rommet var så varmt, til tross for at varmen var avslått
og vinduet var åpent.
Frokosten dagen etter var svært variert, spesielt for for oss med tilpasset kost som gluten og melk. Det var mat for alle og enhver å finne. Min mann savner stekt bacon til speilegget sitt men han ble god og mett likevel.

Å bo her med hund var helt topp siden det er så mange fine grønt områder rett ved.
Anbefaler hotellet på det aller varmeste.

Romtips: Lydisolerte vinduer gjør oppholdet ekstra bra
1  Takk, siljek2
Evelinn Gule Kolltveit, Guest Services / Front Office på Scandic Voss, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. juli 2021

Kjære siljek2, Tusen takk for super tilbakemelding, vi setter stor pris på at du tar deg tid til å skrive en så utfyllende tilbakemelding. Kjekt at den firbeinte også trivdes på Scandic Voss. Velkommen tilbake!

Anmeldt 20. juni 2021

Vi var 3 par som skulle feire bryllupsdager lørdag til søndag.
Var vennlig og grei ved innsjekking.
Rom var noen merkelige og dårlige løsninger , kjøleskap virket ikke på noen rom.
Dårlig reingjøring, hår i vask, dusj etc

Vi hadde bestilt bord i restauranten kl 20 . ingen oppmerksomhet angående feiringen .
Etter bestilling ble 1,5 t å vente på mat ,ble aldri tilbydd noe i vente tiden , maten var dårlig ikke varm og kelner måtte ta ut og varme mat på nytt , Da ble jo den super , tørr.
Ikke noen god opplevelse og feire her , kosstet oss kr 12 000,-
Aldri mer dette Hotellet

Takk, janvN525OI
Evelinn Gule Kolltveit, Guest Services / Front Office på Scandic Voss, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juni 2021

Kjære janvN525OI. Det var utrolig synd å høre om deres opplevlse i restauranten, her har vi ikke
levert i henhold til standard og vi er veldig lei oss. Vår restaurantsjef ønsker å komme i kontakt med deg for å oppklare situasjonen og kunne tilby en kompensasjon. Håper du kan ta direkte kontakt med oss slik at vi får muligheten til
å rette opp igjen intrykket.

Anmeldt 20. juni 2021

Gruppe med felles forhåndsbestilling. God service mht. booking og felles betaling.
Meget sentral beliggenhet ved Voss togstasjon. Veldig ugunstig at hotellet ikke har noe parkeringsplass for gjestene.

Felles middag for gruppen med god mat, men uakseptabelt lang ventetid på bestilling av drikke og på servering av mat. Ikke engang vann ble tilbudt før det var gått 1,5 time! Kun en person med lite/ingen erfaring betjente en gruppe på +30 gjester.
God service og hyggelig bar. Meget god frokost - topp nivå her.

Romtips: Standard dobbeltrom er helt greit. Utsikt mot togstasjon og jernbanen!
Takk, geiro270

Kjære geiro270, Takk for tilbakemelding etter deres besøk. Veldig kjekk gjeng å ha her.
Det var synd å se at den felles middagen ikke levde helt opp til forventningene, beklager dette.
Vi tar dette med oss videre og følger opp med restauranten slik at det ikke skjer igjen.
Kjekt å se at opplevelsen ellers var positiv og at frokosten falt i smak.